Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Off, nei hund vil eg ikkje ha igjen på ei stund. Dessuten e kattene vandt med hund så de bryr seg ikkje. Dessuten så har eg desverre ikkje tid te å stå og glo ut kjøkkenvinduet heile dagen med ei jenta på 14 mnd som kreve sitt. Hehe. Kan tru naboene hadde begynt å lura på meg då da. De vet eg e gla i bilen min, men då hadde de vel reservert plass på post1 te meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du har ein del gode ideer da. Men trur desverre at ingen av dem nytter... Det e vel ikkje noe spesielt eg kan legge i motorrommet e.l. som katter ikkje liker og gjør at de holder seg vekke da? e vel noen som vet noe? elle e alle så heldige at de slipper detta problemet sjøl....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene hjemme hadde en tendens til å ligge på panseret på bilen min, men etter å tatt en av dem på fersken og sendt en 10-liters bøtte med vann så den fløy oppetter ruta har det ikke vært noen katt oppå den igjen :wink:

Får bare finne frem salonggeværet å ta et par av dem. Kan jo hende de andre lærer av det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og da va det kommet nye vinterfelger i hus. :D

Bytta de i de gamle starmagene som eg hadde for salg. Tror de kan kle en svart gammal e34 eg. :D Så da kommer de andre vinterfelgene mine for salg.

De nye er 15" av typen MSW, men inni de så står det O.Z made in Italy? den forsto eg ikkje.

Eg måtte jo vaska de da. Ska jo stå lagra te vinteren.

Før vask:

eb9v1yt8u76t8rl7j074.jpg

Etter vask:

cu75eigxa55x6188p1h9.jpg

Alle sammen

zijsm5dv1yrgdl37kbvg.jpg

Eg har ett stk nyskjerrig pus. :P

8vzv1p7bz75vdxyqstq2.jpg

Så da bli jo disse felgene til salgs da.

h8owrslm5b4nqqbgjcv4.jpg

Liker godt komentarer eg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...