Astri Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Off, nei hund vil eg ikkje ha igjen på ei stund. Dessuten e kattene vandt med hund så de bryr seg ikkje. Dessuten så har eg desverre ikkje tid te å stå og glo ut kjøkkenvinduet heile dagen med ei jenta på 14 mnd som kreve sitt. Hehe. Kan tru naboene hadde begynt å lura på meg då da. De vet eg e gla i bilen min, men då hadde de vel reservert plass på post1 te meg.
///Mysild Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 hahahaha ja, det skjønner jeg, men hmmm burde jo gå an å kjøpenoe som gjør at de holder seg vekke, eller bygge garasje du kan jo ha sånn pressenning på da... bare for at de ikke skal lage riper...
Astri Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Hehe, fortsatt plass på post 1 te meg om eg begynner å kle inn bilen kvar kveld da. I deres øyne så e detta barra ein sure svarte BMW. hehe. Spandere du garasje på meg så ska eg fint få bygga ein.
///Mysild Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 hahah spes med studentlommeboka mi hehe... eller bygg gjerde rundt den
Arild G. Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 kjøp en sånn, og strø litt rundt bilen en gang iblant http://www.fk.no/trade/productview/416148/924/
Astri Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 hehe, du har ein del gode ideer da. Men trur desverre at ingen av dem nytter... Det e vel ikkje noe spesielt eg kan legge i motorrommet e.l. som katter ikkje liker og gjør at de holder seg vekke da? e vel noen som vet noe? elle e alle så heldige at de slipper detta problemet sjøl....?
Ad|oS Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Kattene hjemme hadde en tendens til å ligge på panseret på bilen min, men etter å tatt en av dem på fersken og sendt en 10-liters bøtte med vann så den fløy oppetter ruta har det ikke vært noen katt oppå den igjen Får bare finne frem salonggeværet å ta et par av dem. Kan jo hende de andre lærer av det hehe
Astri Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 kjøp en sånn, og strø litt rundt bilen en gang iblanthttp://www.fk.no/trade/productview/416148/924/ Den va kje dum den... Bare eg ikkje jage de vekk for godt. E jo gla i kattene mine sjøl om eg e irriterte på de...
Astri Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Og da va det kommet nye vinterfelger i hus. Bytta de i de gamle starmagene som eg hadde for salg. Tror de kan kle en svart gammal e34 eg. Så da kommer de andre vinterfelgene mine for salg. De nye er 15" av typen MSW, men inni de så står det O.Z made in Italy? den forsto eg ikkje. Eg måtte jo vaska de da. Ska jo stå lagra te vinteren. Før vask: Etter vask: Alle sammen Eg har ett stk nyskjerrig pus. Så da bli jo disse felgene til salgs da. Liker godt komentarer eg.
Astri Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 takker. Ja de e på ønskelista mi, dei lyktene der. Fin bil forresten.
mbkomfort Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Mange sorta/fabrikat orginale/kopia av dei felgane der.. Eg har et sett sånne te BMW'en og fleire te Merco.. Fint me "klassiske" felga på eldre bila
Astri Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Ja det e nok mange kopier ute å går ja. Men e fornøyd eg.
øystein andre Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 pen bil jeg syns sota baklykter er finest på sort bil men smaken er som baken
Astri Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Takker for det. Ja sota baklykte kan være fint det og, men om eg skal ha en helhet i lyktene mine, så blir det nok hvite blinkerser bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå