Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen din ble fin den nå Astri, slikt liker vi :)

Skikkelig shine innvendig og motorromet nå så :wink:

Veldig fine bilder du tar, skulle hatt meg sånt kamera og kurs i bruken av det.

Skrevet

Du e nå snill da som tenke på dama og vil gi henna ein bil.:D Då får du gi grompakten te dama og kjøpe deg e34 sjøl.

Skrevet
Bilen din ble fin den nå Astri, slikt liker vi :)

Skikkelig shine innvendig og motorromet nå så :wink:

Veldig fine bilder du tar, skulle hatt meg sånt kamera og kurs i bruken av det.

Takker for det.:D Det hjalp iallefall med noe kjemikalier på lister og plast, og med svamp som du anbefalte.:D

Nå e kje eg noe særlig kjent med det kameraet eg bruke, så eg barra tar ein sjans å knipse litt bilder.:P Men prøver eg og. Burde vel egentlig satt meg bedre inn i kossen det fungere...

Skrevet
Kanskje noe å vurdere, men skal jeg først ha E34 så vil jeg helst ha med 8 hull i blokka da ;) Stor bil, stor motor :D

Hmmm, skeptisk. E flott lyd i 8'eren og, men skulle eg hatt det så skulle den vært amerikansk.:P Liker utrolig godt 6'er lyden te bmw eg...

Skrevet
Kanskje noe å vurdere, men skal jeg først ha E34 så vil jeg helst ha med 8 hull i blokka da ;) Stor bil, stor motor :D

Hmmm, skeptisk. E flott lyd i 8'eren og, men skulle eg hatt det så skulle den vært amerikansk.:P Liker utrolig godt 6'er lyden te bmw eg...

Ja 6er-lyden er grom den. Men jeg traff på en kar med en e34 530 her om dagen. eeeh, natta. Den bilen hørtes jo skummel ut på tomgang til og med :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...