///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 haha... det hadde vært noe det kim? så når ho skal parkere, kan ho ta din bil i koffertlokket, for å spare plass
Rabies Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 stfu sondre hehe, tror hun vil ha E36 da... Kanskje hun kan få min, så kan jeg kjøpe ny med 6er
Glenno Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Bilen din ble fin den nå Astri, slikt liker vi Skikkelig shine innvendig og motorromet nå så Veldig fine bilder du tar, skulle hatt meg sånt kamera og kurs i bruken av det.
Astri Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Du e nå snill da som tenke på dama og vil gi henna ein bil. Då får du gi grompakten te dama og kjøpe deg e34 sjøl.
Astri Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Bilen din ble fin den nå Astri, slikt liker vi Skikkelig shine innvendig og motorromet nå så Veldig fine bilder du tar, skulle hatt meg sånt kamera og kurs i bruken av det. Takker for det. Det hjalp iallefall med noe kjemikalier på lister og plast, og med svamp som du anbefalte. Nå e kje eg noe særlig kjent med det kameraet eg bruke, så eg barra tar ein sjans å knipse litt bilder. Men prøver eg og. Burde vel egentlig satt meg bedre inn i kossen det fungere...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 hahaha syntes den var bra jeg ja. hadde ikke det vært no
Rabies Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Kanskje noe å vurdere, men skal jeg først ha E34 så vil jeg helst ha med 8 hull i blokka da Stor bil, stor motor
Astri Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Kanskje noe å vurdere, men skal jeg først ha E34 så vil jeg helst ha med 8 hull i blokka da Stor bil, stor motor Hmmm, skeptisk. E flott lyd i 8'eren og, men skulle eg hatt det så skulle den vært amerikansk. Liker utrolig godt 6'er lyden te bmw eg...
Astri Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Takk Arild, du e ein knupp. Har du et større bilde av det og?
Rabies Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Kanskje noe å vurdere, men skal jeg først ha E34 så vil jeg helst ha med 8 hull i blokka da Stor bil, stor motor Hmmm, skeptisk. E flott lyd i 8'eren og, men skulle eg hatt det så skulle den vært amerikansk. Liker utrolig godt 6'er lyden te bmw eg... Ja 6er-lyden er grom den. Men jeg traff på en kar med en e34 530 her om dagen. eeeh, natta. Den bilen hørtes jo skummel ut på tomgang til og med
Astri Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Ja hørte det når eg va på valle hovin. Va grom lyd i 8'ern og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå