Astri Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Takk for denna Irene. (damå te Roaldj) Den va fine.
Friksen Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 den var kul det "bakgrunnsbilde" ellers om det me sprederne.. vet ikke åssen det er på din jeg.. men vis det er mye jalla koplinger å tull.. så er det ofte like greit å legge opp nytt:) Vis du har skjekka sikring og rele oxo..?.. Biltema er kjekt:) ble fint me filteret.. er enig me deg at det føles som den blir dauere me åpent filter.. grunnen tror jeg nok ligger i at det blir mer mengde luft inn.. og har man ikke trimkam..grenrør.. så er det ingen vits!?! det er min erfaring oxo.. har bare satt det på en honda accord 2.2L, den fikk en syyyk rå lyd på 5000+ rpm
Astri Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 den var kul det "bakgrunnsbilde" ellers om det me sprederne.. vet ikke åssen det er på din jeg.. men vis det er mye jalla koplinger å tull.. så er det ofte like greit å legge opp nytt:) Vis du har skjekka sikring og rele oxo..?.. Biltema er kjekt:) ble fint me filteret.. er enig me deg at det føles som den blir dauere me åpent filter.. grunnen tror jeg nok ligger i at det blir mer mengde luft inn.. og har man ikke trimkam..grenrør.. så er det ingen vits!?! det er min erfaring oxo.. har bare satt det på en honda accord 2.2L, den fikk en syyyk rå lyd på 5000+ rpm Dau? Eg skreiv ikkje dau? Eg syns den aksa mye bedre med greenfilter enn med originalt mente eg. Og sprederne: Ja eg sjekka sikringer, og kossen ledningsstyret ska sjå ut originalt ane eg ikkje... Men det blir vel te at eg må legge opp nytt ja, på Astri måten da seff. Enklest mulig bare det fungerer. (men må kjøpe mer kabelsko først)
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 har du sett: flukten fra hønsegården? der sier han en ting som kan passe godt i denne sammenhengen... "Dæ bærre innbilning" ja, den får mer luft, fortere, og bedre respons hvis det gamlefilteret ditt kanksje var litt tett
Astri Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Ja det gamle filteret va jo kje av nyeste dato da... Eg seie ikkje at bilen blei superraskere pga et filter, men an reagerte kjappere.
DieselVegard Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Hmmm, ok. Takker for hjelpa.kanskje vurdere nytt senkesett???60/40? Spiller det noen rolle om bilen er senket 30mm eller fire meter fra utgangspunktet da, så lenge du er fornøyd med det? Om noen hadde sagt at bilen din er senket 60mm, hadde du syntes at det hadde vært OK da? Det som er viktig er vel at bilen har den høyden du vil, ikke hva slags nummer det er.
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Ja det gamle filteret va jo kje av nyeste dato da... Eg seie ikkje at bilen blei superraskere pga et filter, men an reagerte kjappere. tror du missfortod min komma bruk der jeg mener at blilen får mere luft, fortere... hvis du skjønner... samme som å puste med nesa, og å puste med munnen
Astri Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Hmmm, ok. Takker for hjelpa.kanskje vurdere nytt senkesett???60/40? Spiller det noen rolle om bilen er senket 30mm eller fire meter fra utgangspunktet da, så lenge du er fornøyd med det? Om noen hadde sagt at bilen din er senket 60mm, hadde du syntes at det hadde vært OK da? Det som er viktig er vel at bilen har den høyden du vil, ikke hva slags nummer det er. Nei det spiller ingen rolle, men eg syns ikkje den e lav nok fremme. Har nevnt tidligere at eg har vurdert senkeskåler fremme, men vet ikkje om det e nok te å få den så lav som eg ønske. Det e irriterende med bmw generelt. De har laget hjulbuen bak lavere enn den fremme og da ser det automatisk ut som om bilen e segen på ræva om du ikkje gjør noe drstisk som å senke den mer fremme enn bak.
øystein andre Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 kjøpe deg høyde å trykkjusterbart senkesett da har du å velge i høyder
Astri Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Coilovers du tenke på? Eg vil helst ha bilen godkjent senkesett eg. Siden eg sjeldent kjøre aleina i bilen så syns eg det e tryggast å ha alt på mitt retta.
viplash Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Det e irriterende med bmw generelt. De har laget hjulbuen bak lavere enn den fremme og da ser det automatisk ut som om bilen e segen på ræva om du ikkje gjør noe drstisk som å senke den mer fremme enn bak. Jeg vurderer og senke min mer forran enn bak. Hvor mye jeg skal senke vet jeg ikke helt enda. Men mer forran blir det
Astri Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 eg har lyst å prøve 60/40 eg. Ser for meg at det kan holde i massevis. Eller til og med bare 60/30. E jo ganske fornøyd med høyden bak...
øystein andre Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 du får godkjente sett på https://www.koed.dk/ er ikke så riv ruskende pris heller der jeg sitter bare å venter på skattepenger nå så jeg får kjøpt senk der som er godkjent
Astri Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Jau, då har eg pitla littegranne mer på bilen min. Fekk meg baklykter med rød blinkers av Thunegutten her inne. Takker. Åsså blei eg litt påvirka av BMWPower sin M5 da... Han hadde den svarte plata på mellom baklyktene på bilen sin og eg syns det såg bra ut, så eg bestemte meg for å montere den eg hadde liggende og. Hehe, trur aldri eg heilt klare å bestemme meg for om eg ska ha refleksplata eller m5 plata... Men her e iallefall noen bilder fra dagens lille økt. Blei god forskjell ja. Med refleksplata Med M5 plata, og slik ser bilen ut nå. Komentarer er alltid gøy.
RoaldJ Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 tror de liker bedre bokmål her inne astri men ble bedre med lyktene ja. mangler bare cromtut på eksosen, så blir den fin bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå