Astri Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Ja, glemmer meg ut innimellom... Beklager det... Håper de fleste forstår hva jeg skrev uansett. Har vist glemt meg ut på flere sider her inne, men ingen som har sagt noe... Ja vil ha meg en større tut bak, og i crome blir det nok. Planen er jo effektannlegg, men mens jeg venter på at lottorekka skal slå inn så må det nok bli en juksetut fra feiltema tenker jeg...
RoaldJ Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 da er vi to.. men må bare begynne å levere inn kupongen først hehe
Astri Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Ja den leverer jeg inn hver lørdag, men det er aldri store gevinsten...
Rabies Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Se der ja, ble nice med nye baklykter. Syntes du bør ha den svart plata jeg. Absolutt fetest det
Astri Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Takk. Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hva jeg liker, så jeg trur jeg kommer til å beholde begge deler og skifte sånn innimellom når jeg blir lei av det ene...
Glenno Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Ikke lett si hva som er finest av de 2 bakplatene men holder knapp på svart jeg Baklyktene dine, hmm syntes jeg det hadde vært finere om du kjørte samme stil rundt. Altså samme som front blinkerene dine. Men det er jo min mening da
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 uten tvil den sorte plata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tenker traktor og sierra når jeg ser masse reflekser :-P:-P:-P hehehe men litt tøft med den røde, det blir liksom "helt" hvis du skjønner
Astri Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Hmm. Vanskelig. Eg tenke eg får beholde begge to og skifte etterhvert som eg vil ha forrandring. Glenno: Som eg sa så er de baklyktene der bare midlertidig til eg får kjøpt meg bakykter med hvit blinkers. For planen er å kjøre samme stil rundt hele bilen.
Astri Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 Ja då har eg handla inn diverse te bilen. Har handla inn ny registerreim, oljefilter og 5 liter mobil olje. Så nå ska an bli goe vettu. Trenge ein liten service stakars. Begynne på arbeidet i mårå. Glede meg. E det noen som har noen gode råd elle tips som e kjekke å veta forresten?
Glenno Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Se der ja Astri. Fint du tar vare på smykke ditt, det liker vi her på bimmers Regreim, fikser du det selv altså? Tenker motoren tikker pent ifra som takk jeg med godt olje bytte
Astri Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 Har kje noe annen mulighet enn å prøve sjøl. Men eg får jo hjelp i fra søskenbarnet mitt og da. Så hvis me slår hodene sammen så skal det nok gå bra ser du. Ja eg blir nok ikkje heilt kvitt tikkinga nei, men eg håper den blir lettere å starte og kanskje den bruker mindre bensin? Skulle ha kjøpt nytt bensinfilter og, men glemte det heilt ut i stresset. Måtte over hele byen og innom de fleste delebutikkene for å finne de forskjellige delene til noenlunde greie priser. Skulle handle regreim hos Meca, siden de var de eneste som hadde på lager. Men der kosta den jo 200 kr mer enn hos Bavaria!!! :shock Eg spurte de koffer de va så dyre, og da mente de at de låg på samme nivå som merkeverksted, men da retta eg på de og sa at prisen va 200 kr lavere hos Bavaria. Da fikk de "sjokk" og sa at det skulle de rette på med en gang, så de slo av 200 kr og solgte meg regreima faktisk noen kroner billigere enn Bavaria hadde gjort. Hihi. Olja var litt dyr syns eg, men det e jo Mobil Olje så det får eg vel leve med...
Astri Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 I dag har bilen fått ny olje og nytt oljefilter. Det trengte den! Aner ikkje når den fikk ny olje sist, men ut i fra den olja eg tappa av så var det iallefall på tide! Fikk desverre ikkje bytta registerreim i dag, men det får eg ta en annen dag. Eg fant ut i går at bagasjerommet på ein e34 e kje alltid så stort som du skulle ønske... Men me fekk nå grillen him for det da... Fikk også RÅTT besøk i dag. En kompis av meg som har invistert i ny bil. Blei jo kje litt sjuke ette ein saftige amrikaner eg da... Den drog GODT! *sukk* Reine transformers den Camaroen der jo. Kjekke 350 motor i an, med 400 bakaksling...
Astri Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 Hvor fikk du tak i den svarte plata bak? Den sto på bilen da eg kjøpte den. Men eg vet at de selger slike på Koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå