Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Når skulle du fortelle meg at vi har barn sammen da, mener du dette er måten å gjøre det på.... si det personlig neste gang,ok... :0) deler vi biler og... den var litt tøff å godta men... Just kidding..... :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har eg vært på ferie på Lista. :D Nydelig men forblåst plass.

Og mens eg var å ferierte meg så fekk eg pakke i posten fra ein viss Glenno. ;) Det va SENKESKÅLER! jippi! Endelig ska an bli lavere fremme. Mangler bare ei fin lippe og nå. :D:D E så deilig med en bil eg e fornøyd med.

Men eg har jo ennå ikkje fått montert senkeskålene da. E litt usikker på hvordan det gjøres, sjøl om eg har en liten anelse. Så om noen har erfaring fra det her, så skrik ut med tips og erfaringer. :D

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og send de senkeskålene videre til meg du Astri så kan jeg ta bilder og legge ut her når jeg monterer dem :lol:

Hahaha, eg hadde ein mistanke om at du kom te å legge en post her ja. Fekk de skålene en dag eller to før du la ut annonse på ønskes kjøpt. Hihi. Skal heller legge ut bilde for deg eg når mine er montert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er senka 30/30 nå. Med gul apex senk. Så da rekner eg med det blir 40 fremme når skålene er på. :D Tenker det blir akkuratt passe, da bilen tross alt er en bruksbil/familiebil som daglig er i bruk på disse dårlige veiene våre.

Men skal nok få tatt før og etter bilder ja. Og kanskje noen under montering hvis eg kommer på det. Pleier å bli så ivrig når eg får verktøy i handa at eg glemmer sånt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...