Astri Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Ingebrigtsen: Høres ut som gode planer. Har jo flere planer for resten av bilen og, men får ta litt etter litt. Har du ikkje fått tak i senkeskålene ennå? trudde du hadde bestilt deg eg... Hoem: Den er senka med 30/30 gul apex + senkeskåler fremme, så da rekner eg ca 40-45 fremme.
Ingebrigtsen Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Haha ting tar tid vet du Jeg tenker jeg venter med skålene til jeg setter den på verkstedet til vinteren for oppussinga Senkesettet mitt er jo veldig nytt og da så er jo greit å kjøre litt med det og så kanskje det siger litt mer.. Jeg er ganske fornøyd sånn det er, men er liksom den siste lille biten jeg er ute etter
Astri Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Off, nå e eg litt nedfor... I det siste har bilen min kokt, men trur ikkje toppen er blitt skeiv enda da... men må nok skifte vannpumpe, termostat, viskosevifte og en slange som ligger med torpedoveggen... Var jo akkuratt det eg trengte nå!!! F**N! :(
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 all banekjøringa som har kvelda bilen men off... kjipt!
Astri Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 all banekjøringa som har kvelda bilen men off... kjipt! hehe, nei trur heller det e vanlig slitasje, siden det begynte så smått før eg var på banen... Men eg MÅ få fiksa meg noen kronasjer og ordne dette før 13 sept. Då e jo neste autoslalom!
Fliid Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Er det noe vits i og bytte alt sammen da? hehe, alle tinga ryker som regel ikke samtidig hehe Og bytte så mye er slik jeg gjør for å klargjøre motor for chassi. Men ikke under vanlig drift.
Astri Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 ja det er vits, alt er slitt, og trenger å bli bytta. Vifta kan jeg stoppe med fingrene, termostaten åpner for sent og vannpumpa sliter med å pumpe vannet...
Astri Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Då må eg få lov å skryta litt av Yngvejos så e ein reddende engel!!! Han hadde noen av delen eg trengte så eg skulle få billigt av ham og betaling når eg får peng. Tuuuusen takk Yngve!!!
Der Barockengel Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Kjekt med gamle biler som får det vedlikeholdet de trenger.
Astri Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Kjekt med gamle biler som får det vedlikeholdet de trenger. Joda, men det kunne jo ha venta til eg fekk meg jobb da...
Astri Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Ja det ordna seg te slutt. Fikk også tak i hengerfeste i dag! Har leita siden eg kjøpte bilen etter den rette typen, og de florerer det vist ikkje av. Trengte kun kula siden dette var avtagbart. Heldigvis så såg me en bil som var blitt taua inn på viking, og den hadde akkuratt den typen kule eg trengte. Så eg har gått å trippa i to uker og håpt at eiger ikkje gidda å hente bilen sin, for da kunne eg komme å pitle av deler og hengerfeste. E så fint å ha gode kontakter innen bilmiljøet. hehe Så nå slipper vi å mase på tanten min hver gang vi skal ha båten på sjøen eller må bruke henger, siden hu er den eneste vi kjenner nok til å ville spør om å få låne bil. Pitla og den ene kjøleslangen eg må skifte, og et deksel til frontfangeren. Henta og ei lykt te bagasjelokket for en kompis. Alt for under hundrelappen.
Glenno Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Fint det ordner seg da Astri . Som sagt tidligere ordner det seg som regel for snille jenter . Håper snart gjør for meg også:-/.
Astri Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Fint det ordner seg da Astri . Som sagt tidligere ordner det seg som regel for snille jenter . Håper snart gjør for meg også:-/. Ja det bør jo snart ordne seg for deg og? Håper du snart finner ut av det med senken og slikt.
Astri Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Da e gobilen min lagt ut for salg... Får eg det rette tilbudet så blir den solgt trur eg? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89945&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå