Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Ingebrigtsen: Høres ut som gode planer. Har jo flere planer for resten av bilen og, men får ta litt etter litt.;) Har du ikkje fått tak i senkeskålene ennå? trudde du hadde bestilt deg eg...

Hoem: Den er senka med 30/30 gul apex + senkeskåler fremme, så da rekner eg ca 40-45 fremme. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ting tar tid vet du :lol: Jeg tenker jeg venter med skålene til jeg setter den på verkstedet til vinteren for oppussinga :) Senkesettet mitt er jo veldig nytt og da så er jo greit å kjøre litt med det og så kanskje det siger litt mer.. Jeg er ganske fornøyd sånn det er, men er liksom den siste lille biten jeg er ute etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, nå e eg litt nedfor... :( I det siste har bilen min kokt, men trur ikkje toppen er blitt skeiv enda da... men må nok skifte vannpumpe, termostat, viskosevifte og en slange som ligger med torpedoveggen... Var jo akkuratt det eg trengte nå!!! F**N! :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

all banekjøringa som har kvelda bilen :-P men off... kjipt!

hehe, nei trur heller det e vanlig slitasje, siden det begynte så smått før eg var på banen... Men eg MÅ få fiksa meg noen kronasjer og ordne dette før 13 sept. Då e jo neste autoslalom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ordna seg te slutt. Fikk også tak i hengerfeste i dag! Har leita siden eg kjøpte bilen etter den rette typen, og de florerer det vist ikkje av. Trengte kun kula siden dette var avtagbart. Heldigvis så såg me en bil som var blitt taua inn på viking, og den hadde akkuratt den typen kule eg trengte. Så eg har gått å trippa i to uker og håpt at eiger ikkje gidda å hente bilen sin, for da kunne eg komme å pitle av deler og hengerfeste. :D E så fint å ha gode kontakter innen bilmiljøet. hehe Så nå slipper vi å mase på tanten min hver gang vi skal ha båten på sjøen eller må bruke henger, siden hu er den eneste vi kjenner nok til å ville spør om å få låne bil. :D Pitla og den ene kjøleslangen eg må skifte, og et deksel til frontfangeren. Henta og ei lykt te bagasjelokket for en kompis. Alt for under hundrelappen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint det ordner seg da Astri :-).

Som sagt tidligere ordner det seg som regel for snille jenter ;-).

Håper snart gjør for meg også:-/.

Ja det bør jo snart ordne seg for deg og? Håper du snart finner ut av det med senken og slikt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...