S.Hafsmo Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 er du lei av bilen allerede? hva skal du kjøpe istedet?
Astri Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Eg e aldeles ikkje lei bilen, men fisker litt etter en touring. Har sett meg ut en kjekk en, men isåafll må eg selge denne først...
Glenno Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Ja fin bil du har Astri og håper du får prisen du har satt . Litt leit selge bil som du har brukt så mange timer på men så er det jo litt morro med noe nytt også da . Gått tenkt litt selv også på noe annet men senken skal iallfall på før jeg vurder noe videre.
Astri Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Jaja, da va enda en dag med autoslalom over. Havna iallefall ikkje på siste plass denne gangen, så målet mitt er nådd. Har fått blod på tann eg nå. Skal prøve å få deltatt på mest mulig slalom fremover. Kanskje eg bør bruke vinteren til å skifte foringer o.l for å få godbilen bedre? Noen som har noen tips til hva eg bør bruke for å få den optimale kjøreglede både på bane og som hverdagsbil?
E30_Dale Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Tårnstag stiva jo an a da, så kan jo kjøpa det... E jo ikkje så dyre heller egentligt...
Astri Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Nei, har kanskje et på lur. Men tenkte på polyforinger o.l og eg.. (e det kje det dte heter?)
Glenno Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Understelsdeler, dekk og effektøkning hjelper litt men tror nok at sjåføren også har mye å si.
Astri Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Understelsdeler, dekk og effektøkning hjelper litt men tror nok at sjåføren også har mye å si. Hehe, ja seff har sjåføren MYE å sei. Dekka bak var såvidt de lot meg få bruke... Ca 2mm spor igjen kan du si. Fikk beskjed om at hvis det begynte å regne så måtte eg bryte løpet. Men sola var på min side i dag. Effektøkning må jo og komme en dag, men tanken var helst på understellsdeler o.l. ja.
Glenno Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Ja kjøp deg et komplett sett på e-b.. . 2mm , er det ikke 1.6mm som er grensa på sommer dekk da?
Astri Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Jo, det er vel 1.6 så det var så vidt eg var på grensa... Ebay var det første som slo meg. Har ikkje råd til slikt enda, men om eg snart får meg en jobb, så skal det skje saker og ting vet du.
Glenno Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Så lenge du er innefor regelverket på vanlig vei sjønner jeg ikke hvorfor de skal kunne nekte deg. Er ikke ekstrem sport dette heller. Ja selv om enn har jobb må enn prioritere men syntes du skjøter bilen din veldig bra jeg Astri.
Astri Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Takk Glenn. Selvfølgelig har eg andre prioriteringer først, men skal også holde bilen i forsvarlig og trygg stand siden eg alltid har med meg verdifull last (les: prinsessa mi) i baksetet. Derfor tenker eg de dekka snart er bytta ut med vinterdekk... Er jo ikkje lenge til det er lov å legge om til vinterdekk. Legger inn noen smakebiter fra slalomen i dag.
Glenno Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Likte godt det første bilde der. "Astri in action". Men får dere lov til å kjøre med taklukka åpen da? Du får kjøpe touringen etter hvert, så får jeg ribbe touringen slik at du får du ribbe din å sette over interøret (iallfal det som går) så den beholder din sjel, he he
kvalaracing Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Få noen te å gå øve forstilling og bakaksel å sjekke kuler og krutt.Ett sett med bilstein dempere og gode fjærer så er du godt i gang.
Astri Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Likte godt det første bilde der. "Astri in action". Men får dere lov til å kjøre med taklukka åpen da? Du får kjøpe touringen etter hvert, så får jeg ribbe touringen slik at du får du ribbe din å sette over interøret (iallfal det som går) så den beholder din sjel, he he Hehe, en kompis som tok det bildet for meg. Ja takluka får være på tilt, men ikkje noe mer. Touringen din er flott, så den hadde eg ikkje takka nei til. (for rette prisen da seff. ) hehe, men trur det hadde passa dårlig med mitt interiør i din, siden eg ikkje har nedfellbare bakseter. Men generelt sett så hadde det sikkert sett bra ut. @Kvalaracing: Mener du at eg burde ta turen til et verksdet å fått sjekka oppheng o.l? Bilstein hadde vært fett det, men det funker ganske bra med apex som eg allerede har og. Tenkte litt sånn Powerflex foringer etc etc i fremtiden. Venter bare på at noen skal ringe meg å tilby meg jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå