Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

I dag har bilen fått seg en fin rensk inni. :D Var ikkje det store greiene, men eg kjøpte en hendig bilstøvsuger på jobb og den var genial. :D Fikk støvsugd tepper og seter skikkelig. :D Har jo selvfølgelig ei lita prinsesse i baksetet som elsker å spise boller e.l. og da er det jo smuler over alt! hihi

Tenkte eg skulle høytrykkspyle og gi bilen en skikkelig vask utvendig i mårå, og deretter smøre inn skinnsetene med et stoff fra McGuiars eg fekk av ein kompis. :D Ska bli så bra atte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hihihi, herlige dåkke e. :D Beklager at eg har lagt dere litt "til side" .... Men eg har ikkje forlatt dåkke. :D Svarte dere og i tulletråden. ;)

Der Barockengel har rett som vanlig. Er en helt ny hverdag for meg dette med stå opp, kjøre dattera mi i barnehage, jobb, komme hjem, spise og leke de få timene eg har igjen med dattera mi før hu legger seg. Savner henne hvert minutt eg ikkje er med henne...Åsså har det faktisk vært deilig å ikkje ha dattan på... :?

Men som eg skrev i tulletråden og tidligere her, eg har planer for bilen, og skal holde dere oppdatert når det skjer saker og ting. ;) Har mye av det eg trenger liggende allerede. ;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rett og slett ikkje tid til å sitte på dattan på jobb. Og godt er det egentlig. Alltid noe å henge fingrene i. ;)

Men har jo spandert litt på bilen min etter min første lønn.:P

I går ble det handla inn en 12" og forsterker, nye night breaker h1 pærer og full tank med bensin. DET er lenge siden den har hatt stakars... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...