Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

hay hay:D såg bilen ann her om dagen:P står i enden av veien i visnes! kossen går det å finne v8 fanger til den?

heisann. :D Ja e kje så rart hvis du såg an i enden av Visnes siden det e der eg bur. ;) E kje så enkelt å finne den v8 fangeren uten at det koste skjorta, så eg får bare ligge på vent og håpe det dukker opp ei snill sjel som vil selge billig.... Kanskje eg barra skal henta din? :P

hehehe litt av ein plasså bu.. veien slutter jo bare ltt sån brått:P

hehe min hadde du aldri fått:P selv om den e litt knust fra ein av forgje eiere. vurdere sterkt manuel på min bil nå.. lei autolat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hay hay:D såg bilen ann her om dagen:P står i enden av veien i visnes! kossen går det å finne v8 fanger til den?

heisann. :D Ja e kje så rart hvis du såg an i enden av Visnes siden det e der eg bur. ;) E kje så enkelt å finne den v8 fangeren uten at det koste skjorta, så eg får bare ligge på vent og håpe det dukker opp ei snill sjel som vil selge billig.... Kanskje eg barra skal henta din? :P

hehehe litt av ein plasså bu.. veien slutter jo bare ltt sån brått:P

hehe min hadde du aldri fått:P selv om den e litt knust fra ein av forgje eiere. vurdere sterkt manuel på min bil nå.. lei autolat

Herligt her. Trives her i min egen lille verden. ;) Sjøl om det e ganske ensomt av å te på kveldane da...

Manuell e kje dumt valg ska eg sei deg. Angre ikkje et sekund på at eg fekk bygd om min.

Neida, slapp av vennen, ska kje stjela fronten din... An e feil farge anyway. :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da måtte eg ha ein liten photoshoot i regnet utforbi huset mitt i dag. :D Bildene er av mine 2 biler og jentungen min. :D

Fikk endelig på den nye frontfangeren og dekslene som hører til og må sei det at nå ser den mye bedre ut allerede. :D Kan ikkje forstå koffer det har tatt meg så lang tid å få på ein heile fanger... :oops:

Det var jo gjort på 10 minutter, så var det bare å kaste seg inn i bilen og cruise på dei herlige veiane gjennom Vindafjord og inn te Sand. :D Storkose meg på sånne svingete veiar langs fjellsida. :D I love it :love:

Men sliter litt med å bestemme meg om eg vil ha sorte lykter eller gule fremme... :S Ka seie dere?

kjiz77muywwmympfaxdp.jpg

qkev7f2a36lwhw8s93nn.jpg

hv2jmlsy0l6ixq4xfg91.jpg

szddugwr38qpefmz2bjt.jpg

dfmlmeri1by6ybqgwnx6.jpg

jt56kb2720jsdqta5n2x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...