Glenno Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 He he ja ja . Du får kalle inn til landstreff for bimmers.no folket, du som har 13 mål ta av Astri .
Astri Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 He he ja ja . Du får kalle inn til landstreff for bimmers.no folket, du som har 13 mål ta av Astri . Jupp, blir jo nesten nødt til det. Må jo utnytte den plassen eg betaler leie for.
Neonz Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 hay hay:D såg bilen ann her om dagen:P står i enden av veien i visnes! kossen går det å finne v8 fanger til den? heisann. Ja e kje så rart hvis du såg an i enden av Visnes siden det e der eg bur. E kje så enkelt å finne den v8 fangeren uten at det koste skjorta, så eg får bare ligge på vent og håpe det dukker opp ei snill sjel som vil selge billig.... Kanskje eg barra skal henta din? hehehe litt av ein plasså bu.. veien slutter jo bare ltt sån brått:P hehe min hadde du aldri fått:P selv om den e litt knust fra ein av forgje eiere. vurdere sterkt manuel på min bil nå.. lei autolat
Astri Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 hay hay:D såg bilen ann her om dagen:P står i enden av veien i visnes! kossen går det å finne v8 fanger til den? heisann. Ja e kje så rart hvis du såg an i enden av Visnes siden det e der eg bur. E kje så enkelt å finne den v8 fangeren uten at det koste skjorta, så eg får bare ligge på vent og håpe det dukker opp ei snill sjel som vil selge billig.... Kanskje eg barra skal henta din? hehehe litt av ein plasså bu.. veien slutter jo bare ltt sån brått:P hehe min hadde du aldri fått:P selv om den e litt knust fra ein av forgje eiere. vurdere sterkt manuel på min bil nå.. lei autolat Herligt her. Trives her i min egen lille verden. Sjøl om det e ganske ensomt av å te på kveldane da... Manuell e kje dumt valg ska eg sei deg. Angre ikkje et sekund på at eg fekk bygd om min. Neida, slapp av vennen, ska kje stjela fronten din... An e feil farge anyway.
A.Teserud Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Ensomt? jeg trodde da du hadde mann og barn;) og nok og stri med:P
Astri Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Ensomt? jeg trodde da du hadde mann og barn;) og nok og stri med:P Nå er det nok bare meg og dattera mi...
Astri Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 og 13 mål tomt og garasje og båt;) Jupp. Og om noen mnd får eg bikkja mi så da blir det gøy. e30_dale: Stemme det.
Fliid Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Sansen for slike hus. Løftebukk i kjelleren : ) Stor garasje innenfor den lille porten?
Astri Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 er nok ikkje løftebukk der desverre... Men garasjen er like stor som den ser ut. Det var opprinnelig et lager for mange år siden, og huset ble ikkje bygget før for ca 20 år siden.
Astri Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Da måtte eg ha ein liten photoshoot i regnet utforbi huset mitt i dag. Bildene er av mine 2 biler og jentungen min. Fikk endelig på den nye frontfangeren og dekslene som hører til og må sei det at nå ser den mye bedre ut allerede. Kan ikkje forstå koffer det har tatt meg så lang tid å få på ein heile fanger... Det var jo gjort på 10 minutter, så var det bare å kaste seg inn i bilen og cruise på dei herlige veiane gjennom Vindafjord og inn te Sand. Storkose meg på sånne svingete veiar langs fjellsida. I love it Men sliter litt med å bestemme meg om eg vil ha sorte lykter eller gule fremme... :S Ka seie dere?
Astri Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Liker godt sort eg og da.... Og gul... Herregud detta e vanskelig. Får vel kanskje kjøpa meg et extra sett med lykter og gul lyktefilm så får eg bytte om etterhvert som eg går lei det ene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå