Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Gå for sorte,ikkje gule. Hadde bilen din vært kvit så hadde kansje gule passet bedre,men...

Digger jenter som har sansen for bil og det som medføres av den interessen :D

By the way,den garasjen som det huset var planta oppå en side eller 2 lenger bak,er det opprinnelig en bunker eller??

Såg noe gammel&militær ut hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bli sorte DE lykter til din bil og farge om du skulle byttet Astri. Hadde du derimot hatt hvit eller min farge, kunne du kansje vurdert gule lys i front. Moda bilde fra bimmers store fotoshope tråden:

va3k7fq5smyfj7uioo0t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for sorte,ikkje gule. Hadde bilen din vært kvit så hadde kansje gule passet bedre,men...

Digger jenter som har sansen for bil og det som medføres av den interessen :D

By the way,den garasjen som det huset var planta oppå en side eller 2 lenger bak,er det opprinnelig en bunker eller??

Såg noe gammel&militær ut hehe...

Syns sort bil passer gule lykter eg da... Men me får vente å sjå ka eg finner på. ;)

Takk for komplimentet. ;) Hyggelig. :moroklem:

Huset står bygget oppå det som opprinnelig var et Kis lager i gamledager. Og herfra gikk det heiser over haugene med Kis... Mye historikk på denne plassen her. Eg har f.eks utsikt til Frihetsgudinna også. Hehe Grunne til det er at kopperen som Frihetsgudinna i New York er dekka av opprinnelig kommer fra Visnes. Denne lille plassen hadde også bystatus under 2. verdenskrig. Et enormt stort turområde i Visnesskogene med masse bunkerser fra krigen, smeltehytta og diverse andre interessante ting her. :D Liker meg godt iallefall.

Men det var dagens historie time, ;)

Må nesten sei meg litt uenig med deg der Glenn. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg vet dere sikkert tenker at nei nå kverulerer hu barra, men for å gi dere et eksempel på at sort bil kan passe gule lykter så må eg hive inn bilde av denne e46'n... Vil også påstå at svart e34 kler gule lykter bedre enn e34 med AE!! ;)

Men setter pris på alles innspill og engasjement når det gjelder bilen min da. \:D/ :moroklem:

mwwsf62fp52ppok7o3hq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde vært finest med sorte jeg og Astri ;) Men om du har gule, så kan det hende jeg lærer meg å se deg i trafikken :P

Du har sånn btw - (eller by the way om man vil ;) ) meget rett når det gjelder e34 og AE.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk Irene... Kanskje det blir lettare å kjenna meg igjen i trafikken nå?

Fekk gjort litt me bilen i dag. Takk for hjelpa Roy Gunnar. :D

Trenger vel ikkje si så mye mer enn DETTA HAR EG VENTA LENGE PÅ!!!!! Handla meg komplett front i oktober og har hatt det liggende på lagring til vinteren forsvant... Skifta og venstre fremskjerm siden den gamle var så rusta og bulka. :D Men nå e eg fornøyd og stolt. :D hihihi...

Med gamle fronten.

xvdgn7eflb67mjkuxqke.jpg

Og eg som hadde vaska heile bilen før me begynte å skru. Panseret glinsa jo...

r323who0mtuuoznb1fx6.jpg

Men her ligger det nye. Litt skittent men det skal fikses på i morgen. :D

23lg8nfsnwswev0nv3rn.jpg

Hadde den kledd å bli en lowrider? :P

spao31qxphk2z0qdq8o2.jpg

Underveis, steg for steg. Alt skal dokumenteres vet dere. ;)

t1uyica6w2obwesymhow.jpg

p3j7vozscc5sbbx363d2.jpg

7na7qs6bdzag1s6c26eg.jpg

9j5bxnu2ia1dbhc959au.jpg

6f8vkbfglchk1fgyouzq.jpg

Bedre bilder kommer når eg får tak i et skikkelig kamera og sommerfelgene mine er på. Venter dekk i neste uke, så da blir det bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker så mye. Har venta i noen lange måneder på dette. ;)

Her e det vår for fullt vet du Glenn. Så eg mener fortsatt du bor på feil side av fjellet. :P

Eg vil beholde originalfangeren, men få satt på ei extra leppe neders, om eg finner den rette. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble sykt mye grommere! :)

Sikler etter å få på breifront på min :P Men har litt vanskligere farge å få tak i brukte deler med. Og har ikke råd til lakk nå :P hehe..

Blir bra når du får på sommer felgene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker så mye. Har venta i noen lange måneder på dette. ;)

Her e det vår for fullt vet du Glenn. Så eg mener fortsatt du bor på feil side av fjellet. :P

Eg vil beholde originalfangeren, men få satt på ei extra leppe neders, om eg finner den rette. :D

Tja er noen forsatt noen høye brøytekanter her men den første blomsten ble funnet i Hokksund her for noen dager siden da ;-). Går fint kjøre med sommer dekk om dagen egentlig, men trenger ikke bytte ut de piggfrie ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...