Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for masse komentarer, og ja Irene du skal ha skryt for disse bildene. :D Skrivebordsbakgrunnen ble det nærbildet av familien. :D Men det var ikkje dumt tenkt med bilde nr 4 heller. Kanskje eg skal ha det på arbeidsdatan. ;)

Burne; er interessert, men vil vite pris først. ;) Skjønner du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for masse komentarer, og ja Irene du skal ha skryt for disse bildene. :D Skrivebordsbakgrunnen ble det nærbildet av familien. :D Men det var ikkje dumt tenkt med bilde nr 4 heller. Kanskje eg skal ha det på arbeidsdatan. ;)

Burne; er interessert, men vil vite pris først. ;) Skjønner du? ;)

Er det settet her:

http://www.lamin-x.com/ProductDetails.a ... =TechSpecs

+ en sånn flaske, som er noe sånn beskyttelse eller vaske greier, husker ikkje.. Det kom vel på rundt 50dollar inkl frakt når eg handla det.

Dvs 330kr els no :) . Helt sykt igrunn, frakta fra USA til Norge er faktisk like stor som fra feks Oslo til Trondheim, for noe sånt småtteri :P hehe..

Men uansett, 300kr inkl frakt ved forskuddsbetaling? :) Så sender eg det på Onsdag/torsdag. Så slepper du vente tid fra Usa og :P (Venta 3uker +-)

Glenno: Om det er Flørt i Salgsteknikken så funker det etter å ha sett bilda :oops::lol: hehe neida, joda... :lol:

Fra spøk til revolver, noen flere planer for bilen fremover Astrid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm? så kje noe flørting i den salgstråden eg da... :?

Hehe, etter å ha sett bildene av bilen da tenker eg. :P

Planer, joda, men den er jo et evighetsprosjekt da. Skal få fjerna rust om eg finner noen som kan sveise kanalen billig for meg, større motor om eg finner en til rette prisen og kanskje en hellakkering om eg skulle vinne i lotto? Er jo så masse mer eg kunne gjort med bilen og som eg sikkert ikkje kommer på i farta, men får ta det litt etter litt. Er andre ting som må prioriteres først. ;)

Må nesten tenke litt på den gule sotefilmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm? så kje noe flørting i den salgstråden eg da... :?

Hehe, etter å ha sett bildene av bilen da tenker eg. :P

Planer, joda, men den er jo et evighetsprosjekt da. Skal få fjerna rust om eg finner noen som kan sveise kanalen billig for meg, større motor om eg finner en til rette prisen og kanskje en hellakkering om eg skulle vinne i lotto? Er jo så masse mer eg kunne gjort med bilen og som eg sikkert ikkje kommer på i farta, men får ta det litt etter litt. Er andre ting som må prioriteres først. ;)

Må nesten tenke litt på den gule sotefilmen...

Hehe ja, bare bilen eg tenkte på :roll::oops::lol:

Hehe, har samme evighetsprosjektet på gang :P Drømmer om hellakkering, bredfront, m-fangere, m5 skinn, M52B28 med grom sugetrim, etc etc :P . Men men, ting tar tid hehe.. Skal gaule om eg får surra meg til å handle 2,8 så skal du få min M50B25 for en grei penge ^^

Bare å tenke på det med filmen :) Ligger der uansett, har jo Sorte De eg så... Du får si ifra om du kanskje har noe moro småtteri å bytte i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm? så kje noe flørting i den salgstråden eg da... :?

Hehe, etter å ha sett bildene av bilen da tenker eg. :P

Planer, joda, men den er jo et evighetsprosjekt da. Skal få fjerna rust om eg finner noen som kan sveise kanalen billig for meg, større motor om eg finner en til rette prisen og kanskje en hellakkering om eg skulle vinne i lotto? Er jo så masse mer eg kunne gjort med bilen og som eg sikkert ikkje kommer på i farta, men får ta det litt etter litt. Er andre ting som må prioriteres først. ;)

Må nesten tenke litt på den gule sotefilmen...

Hehe ja, bare bilen eg tenkte på :roll::oops::lol:

Hehe, har samme evighetsprosjektet på gang :P Drømmer om hellakkering, bredfront, m-fangere, m5 skinn, M52B28 med grom sugetrim, etc etc :P . Men men, ting tar tid hehe.. Skal gaule om eg får surra meg til å handle 2,8 så skal du få min M50B25 for en grei penge ^^

Bare å tenke på det med filmen :) Ligger der uansett, har jo Sorte De eg så... Du får si ifra om du kanskje har noe moro småtteri å bytte i ;)

Hehe, ja det måtte være bilen. :P

Er jo greit med evighetsprosjekt og da. Ser at vi har noenlunde de samme drømmene. Men om du får tak i 2.8 så må du gaule og da, for om eg vinner i lotto så handler eg. hehe

Ka tenker du på med morro småtteri i bytte? Har mye skrot eg skulle blitt kvitt egentlig, men aner ikkje ka eg sku ta for det og om det i det hele tatt er verdt bryet med å selge det, og dessuten så er eg ein liten skrotnisse som alltid skal tenke så jævla "fornuftig" at nei dette kan eg jo få bruk for en annen gang så eg kan jo ikkje kaste/selge det! irriterer meg sjøl noen ganger... Rotekopp e eg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, eg er ny her og har lest hele tråden din nå fra A..til å.

Har endt opp med og bruke bimmeren din som bakgrunn på desk toppen, den har blitt Jæ.....g fin da, har selv en E34 som eg pusler med. Har jo fått lyst til å vaske den.. etter å ha sett hvordan du steller med din.

Anyway grattis med en fin E34. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...