Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Du verden så stilig bil du har. :headbang: Leste hele tråden i ett strekk i helgen og jeg må si at skulle ønske jeg hatte samme lidenskapelige forhold til min vinrøde e34 som du har til din. Føler ofte at når noe er fikset så er det så er det noe nytt dævelskap pågang... akkurat nå er det signal fra hjernen til bensinpumpa som tar litt ferie når det måtte passe. kjørte endel i helgen uten problemer men påsøndag kveld skulle meg og kona kose oss med en dolly pizza satt meg inn for å kjøre å hente men tror du ikke den ville starte... aaaarrrrggg :angry: blir så irritert. men det går over når feilen er fikset. Har fortsatt litt gammel kjærlighet til kjerra.

noen få ting....

Ser du hadde tatt ned og fikset tanken tidlig i tråden hva var grunnen..... Har selv lyst til å se på min tank. av og til lukter det bensin i bilen det ikke kult :( (Iallefall når kona og barna har vert avsted en tur.)

Vedr. det jeg skrev i posten til "crazy girl" så mener jeg det Du imponerer stort med den ståpå viljen du har.. og den måten du koser deg med bilen underveis. mens du gjør forbedringer Ser mange har store planer for bilen sin men stopper opp etterhvert fordi en går lei....

Lykke til videre! følger med :wink:

Mvh

-GV-

Jøss, takk for hyggelig innlegg. :D

Dette er min første BMW, og eg har vært utrolig heldig med den. Selvfølgelig er det jo alltid ett eller annet som må gjøres med en 20 år gammel bil, men har blitt så glad i den at eg aldri klarer å kvitte meg med den Har hatt litt problemer med kjølevannet i min etter at eg ga bort radiatoren min, men det har vært bra en periode nå. Har lufta motoren x antall ganger så begynner å få dreisen på det nå ;)

Kjenner følelsen av å bli irritert når ting svikter, men som du sier, det går fort over når det funker igjen. :D

Eg hadde bensintanken nede pga rustne røyr til pumpa og returen, og så trudde eg det var hull men det viste seg å være sprekker på venstre side oppå tanken der det går et rør inn. Fikk sparkla det sammen og det har holdt. Min bil har plastikktank, men aner ikkje om de nyere modellene har metall?

Det eg skrev i Crazygirl sin tråd meinte eg! Synes det er alt for lett å si at "eg har aldri gjort det så då kan eg ikkje..." Eg hadde aldri rørt ein girkasse før eg begynte på denne bilen. fikk jo den siste kassa til å fungere ei stund, men har funnet ut i ettertid at den slo seg inn i nødmodus. Mye av det eg har lært er takket være bimmers.no Eg har spurt og folk har svart meg så godt de kan. Et kjempe eksempel er jo "oppskrifta" til fish der han viser meg kossen eg kunne montere senkeskålene. Trur nok Crazygirl kan være i stand til å gjøre det som må bli gjort med bilen hennes selv om hun bare gidder... :D

Har fortsatt noen planer for bilen, men da eg har blitt alenemamma og kun en inntekt i husstanden så er det andre prioriteringer som kommer før "koseting" til bilen. Det viktigeste da er at den starter kvar morgen og frakter oss til barnehage og jobb. ;) Er da så heldig at eg jobber på Mekonomen så deler er jo forsåvidt lite problematisk om eg skulle trenge det. ;)

Skla nok skje mer med bilen min og da legger eg det nok inn her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok du som ekspederte ja. Begynner å minke på bilen nå ja.. gi beskjed hvis du trenger noe. Blitt meget bra bilen din nå forresten :D

hehe, det va meg ja. Og kossen ser du ut? e jo ganske mange fjesw innom iløpet av ein dag. :D

Eg trenger m50 motor komplett, baklykter med hvit blinkers, har du dørtrekka? e jo kje allverdens eg har råd te å betale, så eg kan ikkje love at eg har råd te det enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut he he litt høyt hårfeste kansje....

skal noe til å huske alle ja..

Men eg har motor og dørtrekk.. dørtrekka kan du sikkert bare få. Hadde ikke du skinn da? Motoren kan vi vente litt med. (Den er kjørt ca 300000)

Trenge du ein bensin tank?

Har ikke baklamper lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut he he litt høyt hårfeste kansje....

skal noe til å huske alle ja..

Men eg har motor og dørtrekk.. dørtrekka kan du sikkert bare få. Hadde ikke du skinn da? Motoren kan vi vente litt med. (Den er kjørt ca 300000)

Trenge du ein bensin tank?

Har ikke baklamper lenger..

er det svarte dørtrekk? har planer ser du. ;) Tar gjerne imot med glede. Skal gi deg god rabatt neste gang du handler hos meg. ;) Dørtrekka mine er ikkje skinn... :(

Kordan e standen te motoren? Kan være eg trenger noen deler av den. ;)

Har du msn? Send meg PM med adressa iasåfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...