Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

oi, detta ha eg ikkje sett før eg blei tipsa om at nå var det kanskje på tide at eg oppdaterte litt i tråden min ja... Beklager at eg har brukt litt tid. :?

Det har seg då sånn at den motoren som står i har eg erklært død. Den skal fortest mulig ut av bilen og forhåpentligvis kastes på sjøen!!!

Dødskilometerstanden ser dere her, men nesten 100 mil på trippen fra helga...

moffq3ptvlbme3znjgvb.jpg

Er mange som mener at eg må jo være tulling som tok sjansen på å kjøre over 100 mil på ei helg med den motoren, men eg var klar over tilstanden på den og venta egentlig bare på at dette skulle skje. Og uansett så klarte eg å komme meg hel hjem uten noen store problemer. Bilen stoppa etter en hard tur bakom noen tyske motorsyklister som ikkje ante kor gassen var oppover Røldal, og på vei ned mot Seljestad så gav stakaren opp etter å ha blitt pressa hard på 2 giret og 4500 omdreininger+ for i det heile tatt ha komp nok til å klare å snegle med oppover bakkene bak de j.... tyskerne. Visste ikkje at tyskerne generelt kjørte seint i Norge, trudde det kun var et slags bobilsyndrom... Får vel si det slik da, Tyskerne lagde bilen min, og Tyskerne tok livet av den og. :P

Men om alt går etter planen så har eg kanskje en hel delebil med m50 motor i mitt eie før helga. Bilen ble bare skilta av fordi de ikkje gidda å eu godkjenne den, så den er i ganske god stand... Så krysser fingrene for at det går iorden der... Så da gjenstår bare arbeidet... :?

Har og et snilt søskenbarn som låner meg bilen sin mens han e på reise, så nå skal eg cruise E23 3.3 hver dag til og fra jobb. :D Go bil.

xrentd8cb420i8rlpq9i.jpg

Her e og noen andre bilder fra turen.

kan jo begynne med mekanikerne som var så snille og hjalp meg å få lufta kjølesystemet. :D

kjrld4edduouka6l0yx6.jpg

Deretter var det bimmers treff på lageret hos BMW- Marianne. :D Var utrolig hyggelig å møte deg og gjengen som var der. :D

cjzh6358nen71wyqxyr8.jpg

eq4ae1rclmb88r8j5a9z.jpg

Og slik måtte til for å få bilen på bergingsbilen. Tusen takk for at du stillte opp for å få bilen min him heilt i fra Odda, Thord!! :D

7e1ly9h3cbmbxurdmfpr.jpg

suwwwngpo2eixramuoct.jpg

Vil igjen sei tusen takk til alle dere som prøvde å hjelpe meg, på enten den ene eller andre måten. Uansett, alt hjalp jo på en måte! Må sei at eg e utrolig imponert over innsatsen deres og det varmer godt å se at så mange engasjerer seg og bryr seg! :D Dåkke e ein herlige gjeng!

Men motorras eller ikkjem dette e ikkje slutten for min gamle slitar, den ska tebake på veien og helst snarest mulig. Blir nok ikkje rare ferien på meg og jentungen i år, men om me bruker feriepengene og får fiksa bilen i år så kan me heller dra på ein flott biltur me den til neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, snikfotografering av rompa mi jo!!! :P Stiligt at eg har blitt obeservert på turen min da. :D

Kjørte opp ved siden av deg inn mot lyskrysset like forut (to felt inn), rullet ned vinduet og vinket. :-) Men så du meg??? Nei... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, snikfotografering av rompa mi jo!!! :P Stiligt at eg har blitt obeservert på turen min da. :D

Kjørte opp ved siden av deg inn mot lyskrysset like forut (to felt inn), rullet ned vinduet og vinket. :-) Men så du meg??? Nei... :-(

Hahaha, får bare beklage det altså, men blir så bonde i byn på tur. :P Var dette i Skien? Eg var vel på vei mot Rudskogen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, snikfotografering av rompa mi jo!!! :P Stiligt at eg har blitt obeservert på turen min da. :D

Kjørte opp ved siden av deg inn mot lyskrysset like forut (to felt inn), rullet ned vinduet og vinket. :-) Men så du meg??? Nei... :-(

Hahaha, får bare beklage det altså, men blir så bonde i byn på tur. :P Var dette i Skien? Eg var vel på vei mot Rudskogen da...

Var på lørdag ja. Bildet ble tatt i lyskrysset ved Funnemark (Toyota forrhandler), lå bak deg inn til neste lyskryss, da la du deg til venstre for å krysse jernbanesporet og ut mot E18. :-) Var usikker til å begynne med for jeg spottet deg i rundkjøringen rett før, og syntes jeg dro kjensel på felger og vinge... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! eg husker faktisk en grå touring som lå bak meg! :D Men ante desverre ikkje at det var deg da.

Jupp, det var meg. :-) Vi får ta det igjen en annen gang. Hadde lagret tlf-nummeret ditt, du gav meg det i fjor da jeg skulle hente touringen, men siden jeg kom meg vel hjem, så slettet jeg det. Det var dumt, for vi kunne jo ha tatt en kopp kaffe før du kjørte videre til "skogen"...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...