BMW-Marianne Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Så bra du kom deg helskinnet hjem... Var litt bekymret en stund men godt du sendte mld hele veien Ordner seg for snille jenter Du vet hvor vi er vet du Lykke til med motorbytte og alt annet (lotto og sånt) Snakkes
Astri Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Hadde sansen for bilen du har fått lånt deg Ja ikkje sant? vanskelig å tru at den så eb gang slik ut med gåen motor og automat. :S
Astri Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Så bra du kom deg helskinnet hjem... Var litt bekymret en stund men godt du sendte mld hele veien Ordner seg for snille jenter Du vet hvor vi er vet du Lykke til med motorbytte og alt annet (lotto og sånt) Snakkes Hehe, det var hyggelig å prate med deg i telefonen masse av turen og. Hyggelig med selskap. Ja eg vet kor dere e og du skal ikkje se bort fra at eg ramler innom en annen gang om eg får lov. Og om dåkke sku tilfeldigvis befinna dåkke i nærheten av Haugesund så e døra mi alltid åpen.
Astri Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Jah, da har Astri fått fingen ut og begynt såvidt å demontere... Fikk ikkje gjort allverdens i dag da jentungen ikkje helt syntes noe om at mamma var mer opptatt med bilen i dag. hehe Men noen bilder ble det alikevel Gav og 7'eren en liten polish for gøy. Før: Etter:
Astri Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Då kommer delebilen hjem iløpet av kvelden satser eg på, så nå begynner det å se lyst ut igjen. Og om det er noen som trenger deler så er det bare til å skrike ut! Eg pitler det eg skal ha, og så selges resten snarest mulig. Eg har skaffa meg barnevakt for hele uka, og eg vet at dette her klarer eg aldri helt aleine. Eg kommer nok til å skru fra eg e ferdig på jobb til eg legger meg... Holder te på Torvastad. E litt flau over at eg maser så mye om hjelp, men dette e krise/hastverk da eg kun har denne bilen...
Glenno Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Kjekk slede du cruiser i om dagen og godt det finnes gutter som stiller opp mot snille jenter. Håper bimmers gutta` i område ditt stiller opp og hjelper deg, så du får den nye motoren inn ganske kjapt. Du får ta masse bilder da Astri . Lykke til .
Astri Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Kjekk slede du cruiser i om dagen og godt det finnes gutter som stiller opp mot snille jenter. Håper bimmers gutta` i område ditt stiller opp og hjelper deg, så du får den nye motoren inn ganske kjapt. Du får ta masse bilder da Astri . Lykke til . Da var lånebilen levert tilbake. Den var morsom å kjøre. Fikk delebilen og min bil bort til garasjen jeg låner av tanten og onkelen min, så da begynner eg for fullt i morgen. Bilen er i kjempestand og starta med en gang eg vridde om nøkkelen etter å ha stått i 1.5 år! Den gikk nydelig og eg kunne ikkje høre antydning te tikking eller ulyd. Gleder meg!!! Har og fått tilbud av Axor her som vil bruke onsdagen sin på å hjelpe meg. Takker så mye.
Astri Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 ka motor blei det?m50b20 denne gangen? Jepp.
axor Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 noen som har tlf.Nr til Astrid som hadde giddi og sende det til 90956537 slik at jeg klarer og finne frem til hvor hun bor, reiser nå så nytter ikke og sende på PM
Gunnar Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Noen som har sendt ham nummeret? Det er utrolig flott å kjøre fra Klepp for å hjelpe på Karmøy!! Prøvde å finne nummeret her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=118700 ... men det er visst fjernet.
Astri Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 eg har nå fått kontakt med Axor. Setter kjempepris på all hjelp, så han fortjener virkelig + i boka! Fikk og litt telefonhjelp av J. Hofstad i går. Takker kjempemye til dere begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå