Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Så bra du kom deg helskinnet hjem... Var litt bekymret en stund men godt du sendte mld hele veien :) Ordner seg for snille jenter :) Du vet hvor vi er vet du :) Lykke til med motorbytte og alt annet (lotto og sånt) :) Snakkes

Hehe, det var hyggelig å prate med deg i telefonen masse av turen og. :D Hyggelig med selskap.:D

Ja eg vet kor dere e og du skal ikkje se bort fra at eg ramler innom en annen gang om eg får lov. ;)

Og om dåkke sku tilfeldigvis befinna dåkke i nærheten av Haugesund så e døra mi alltid åpen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, da har Astri fått fingen ut og begynt såvidt å demontere... Fikk ikkje gjort allverdens i dag da jentungen ikkje helt syntes noe om at mamma var mer opptatt med bilen i dag. hehe

Men noen bilder ble det alikevel

1vteysctjo2c6hfclbbq.jpg

rplpzx0x6hgn82ym7q5v.jpg

n51sntq8c5unweazsnm5.jpg

dbi8k253qsk8nv0wrnbp.jpg

ldrc3euy7gjq9ci71c50.jpg

yz1udrjwbip3a8fdo7nh.jpg

Gav og 7'eren en liten polish for gøy. :)

Før:

lllpdxoidmddhh97kvnn.jpg

Etter:

2kx39ocovn7igxtt8qai.jpg

xds3g8umg3gmhgtlm3pt.jpg

bp5xwlelcn5e5e5e7xa0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då kommer delebilen hjem iløpet av kvelden satser eg på, så nå begynner det å se lyst ut igjen. :D

Og om det er noen som trenger deler så er det bare til å skrike ut! Eg pitler det eg skal ha, og så selges resten snarest mulig. :D

Eg har skaffa meg barnevakt for hele uka, og eg vet at dette her klarer eg aldri helt aleine. Eg kommer nok til å skru fra eg e ferdig på jobb til eg legger meg... Holder te på Torvastad.

E litt flau over at eg maser så mye om hjelp, men dette e krise/hastverk da eg kun har denne bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk slede du cruiser i om dagen og godt det finnes gutter som stiller opp mot snille jenter.

Håper bimmers gutta` i område ditt stiller opp og hjelper deg, så du får den nye motoren inn ganske kjapt. Du får ta masse bilder da Astri ;-).

Lykke til :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk slede du cruiser i om dagen og godt det finnes gutter som stiller opp mot snille jenter.

Håper bimmers gutta` i område ditt stiller opp og hjelper deg, så du får den nye motoren inn ganske kjapt. Du får ta masse bilder da Astri ;-).

Lykke til :-).

Da var lånebilen levert tilbake. :( Den var morsom å kjøre.

Fikk delebilen og min bil bort til garasjen jeg låner av tanten og onkelen min, så da begynner eg for fullt i morgen. Bilen er i kjempestand og starta med en gang eg vridde om nøkkelen etter å ha stått i 1.5 år! Den gikk nydelig og eg kunne ikkje høre antydning te tikking eller ulyd. Gleder meg!!!

Har og fått tilbud av Axor her som vil bruke onsdagen sin på å hjelpe meg. :D Takker så mye. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...