Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det med eksos, girkasse, ledningsnett og hjerne nå som du putter i M50-motor?

Du hadde helt sikkert sluppet unna med mindre jobb om du putta i en lik motor igjen.

i og med at eg har kjøpt ein heile bil så skal det gå ganske bra. For då tar eg det eg trenge av den og putter det i min. hadde eg handla motor løust så måtte eg vel ha leita meg ihjel rundt over hele landet etter alle delene eg trenge, Her har eg alt komplett...

M20 kommer aldri i denne bilen igjen så lenge den står i mitt navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sendt ham nummeret? Det er utrolig flott å kjøre fra Klepp for å hjelpe på Karmøy!!

Fint gjort :-).

Håper det blir bolt on nå da (sjelden stemmer for egen del i praksis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft gjort å hoppe på motorbytte mer eller mindre alene for første gang! 8) Kjenner mange av hannkjønn som hadde feiga ut da..

Dette skal nok gå greit. Er vel i verste fall kun å rokkere om på noen pinner i motorkontakten, så skal den fyre. Alt annet er temmelig rett fram rent mekanisk. Også skal du være glad du har en E34 ballsal av et motorom med god plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft gjort å hoppe på motorbytte mer eller mindre alene for første gang! 8) Kjenner mange av hannkjønn som hadde feiga ut da..

Dette skal nok gå greit. Er vel i verste fall kun å rokkere om på noen pinner i motorkontakten, så skal den fyre. Alt annet er temmelig rett fram rent mekanisk. Også skal du være glad du har en E34 ballsal av et motorom med god plass.

Takk, i kveld fikk eg god hjelp av søskenbarnet mitt som trofast alltid gidder å stille opp på mine syke påfunn, og Axor som kom over fra Klepp for å handle deler og hjelpe litt. :D Takk guttar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda ble en god kveld dette her altså :) ingen problem Astri! er vel dette bimmers er til for ? å hjelpe hverandre nå er ihvertfall motoren utav og jeg har komt meg hjem :)

Setter kjempepris på all hjelp eg. :D Gjekk turen him bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jgikk bra den, traff og politien rett itte tunnelane, hadde kontroll motsatt vei, sikkert lika så greit for den a4en så plent sko kappkjøra ga seg ikkje før den va framforbi meg å nesten ei sletta framføre:) venta ein halltimes tid på ferja så var ikke så lenge :)

men nå er det kvell, eksamen imorra:) kommer innom å henter delene når jeg har henta motoren så prekes vi da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...