JAL_535i Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 *slettet* Dobbel post IGJEN? Forumet er litt treigt av seg så det tar litt tid før neste side kommer opp etter du har trykka på OK knappen. Kanskje du tror du bomma på knappen og trykker en gang til eller noe?
Astri Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Kan sikkert stemme det. E kje alltid det reagerer med ein gang eg trykker så då blir eg vel itt utålmodig.
Friksen Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 hehe lettere å ligge breid me manuell.. du er ikke som andre mødre du.. Største fordelen me automat er jo at man slepper al den giringa.. jeg bor så si i byen å er mye køkjøring å da er d nydelig..
Astri Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Hehe, det tar eg som et kompliment Nei, det e kje planen å være som andre mødre heller da. Men å ligge brei gjør eg jo selvfølgelig uten dattera mi baki...
Astri Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Jaja, då va blien min levert te TOREBMW, for ombygging te manuell... Ska bli godt å få bruka bilen min igjen nå, uten å vær redde for at kassen ska ryka igjen. Trur an e i goe hender der.
Astri Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Då va bilen min endelig hima igjen med manuell kasse i!! Hihi, det va godt å kjøra an igjen. Då vil eg sei så masse tusen takk te TOREBMW og Ruben (usikker på ka han kalle seg her inne) som gjorde jobben for meg. Då kan eg endelig slappa av og tenka på andre ting enn barra girkasser framover håper eg. Så nå mangle eg barra girkula og belg, men det finne eg vel te slutt tenke eg. Takk igjen Tore og Ruben.
Astri Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Er noen ting eg lure på. Av og te kan bilen min vær litt tungstarta, og eg må vri om tenninga ca 2 ganger før an starter på andre forsøk. Vet noen ka det kan være? Og så har eg oppdaga at eg har et hull i bensintanken min, men har ikkje sjekka kor det e. E det noen typiske plasser de pleier å få hull? Hiver inn noen bilder av nyvaska bil eg... (beklager dårlige mobilbilder)
Friksen Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Greit å få tatt en service først da..bytte plugger,bensinfilter og luft filter.. sånne ting er som regel ikke fulgt opp på eldre biler detsverre..
Astri Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Ja det va et godt forslag. Burde kanskje bytte olje samtidig. Men det må bli i neste mnd. blakk. Trur du det kan hjelpa då?
Bmwturbo Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Heisan!! Ruben her.... kom på d at me har jo grill lit te bilen din på jobb, hadde baklykter o faktisk men vet ikkje om me har di ennå. du får ta turen innom å sjekka!!
Friksen Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 ja du bør jo prøve d først vertfall.. koster ikke all verden.. men du bør jo få ordna den lekkasjen din da me tanke på arvingen som sitter i baksete? det kjappeste du kan gjøre er å nappe opp sitte puta bak og skru av metall lokka som er i gulvet.?. så kommer du rett ned på koblingane te tanken.. så kan du se der.. var vertfall sånn på en e36 jeg bytta pumpe på..og er det på di aller fleste biler..
Astri Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Heisan!! Ruben her.... kom på d at me har jo grill lit te bilen din på jobb, hadde baklykter o faktisk men vet ikkje om me har di ennå. du får ta turen innom å sjekka!! Hei, det va eg ikkje klar over. Eg får komma innom ein dag eg har penger. Blakka meg heilt på deg og Tore. Hehe Friksen: Ja, eg må få gjort noe med det snarest. Lika det ikkje når det har med bensin å gjør... Joda, det e nok et lokk under setet bak. Men eg trur hullet e lenger nede. Med litt flaks så e det lett tilgjengelig, for då kjenne eg ein som kanskje kan lode det med tinn... Forhåpentlig vis for ein veldig billig penge...
JAL_535i Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 E34 har dette lokket i bagasjerommet, der kommer du til pumpa.
viplash Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Fin bil det her Liker E34'n jeg men ser du har M merket bakpå bildene dine. Bilen går ikke fortere med det på vet du
Astri Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Takk. Ja det e min første BMW, og e stolt som fy. Kjøpte den egentlig mest pga interiøret og eg fekk an te ein pris eg ikkje kunne slå fra meg. M emblemet har eg fordi det e ein m-tech... Det sto på når eg kjøpte an. Hadde det stått m5 så hadde eg heller kalt det emblem-tuning. Bilen blei importert i 97 fra Tyskland, sikkert hovedsaklig pga interiøret og at det skal være ein m-tech (iallefall ifølge selger). For ellers syns eg det e rart at noen ville importere ein 8 år gammale e34 med automat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå