raynik Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 blir jo bra dette.. hvor er etterbilder av motorvasken??
Astri Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Kjekt me gode hjelperar. men eg fekk kje lov å skru av fangaren min sjøl. Ivrige vettu. Men eg overtok når det sku monterast igjen. Og her e det endeliga resultatet. Nå begynne eg faktisk å nærme meg mål med denne bilen. Blir bare mer og mer fornøyd.
Astri Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Siden bildeopplastinga ikkje vil sammarbeide me meg i dag går dette litt stykkevis. Her e resultatet av motorvasken med en dæsj silikonspray på toppen. Åsså fekk eg endelig limt fast dørtrekka mine! (rir kje alltid samme dagen eg sale ) An blei iallefall lave nok.
Glenno Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Ser tøft ut dette Astri . Bare litt skeptisk til holdbarhet men alternativ til dyre DE-lykter da . edit: Leppa di foran tar jeg med meg neste uke, he he
bingo Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 blei kjempe bra nå men eg føle an fortjene svarte nyrer nå, litt blanda følelsar men, he he
Glenno Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 blei kjempe bra nå men eg føle an fortjene svarte nyrer nå, litt blanda følelsar men, he he Ikke enig der bingo. Blir for overkill. Er balanse gang i dette syntes jeg .
Astri Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Hehe, te de flestes store glede så e faktisk planen å få tak i de rillene svarte, men cromen rundt skal fortsatt beholdes... Noen som husker denne photoshopen som ble laget for meg nesten rett etter at eg kjøpte bilen? Synes eg har fulgt oppskriften bra eg.
bingo Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 som sagt, blanda følelser blir ikke enig med meg selv. men fint ble det uansett
Astri Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Ser tøft ut dette Astri . Bare litt skeptisk til holdbarhet men alternativ til dyre DE-lykter da . edit: Leppa di foran tar jeg med meg neste uke, he he Hehe, den filmen på lyktene er jo bare midlertidig. Forventer aldeles ikkje noe lang holdbarhet. Og om lippa mi forsvinner vet eg fort kor eg finner den igjen. E kje mange timene til Hokksund.
Kai-P. Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Ble tøff nå, skulle kanskje hatt mørke blinkers foran?
Astri Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Ble tøff nå, skulle kanskje hatt mørke blinkers foran? I know, gikk tom for film. Men takk anyway.
Kai-P. Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Ble veldig bra, anbefaler å skru av den leppa til vinteren, ødela 3 stk. på min gamle E34, på sommeren!
Astri Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Ble veldig bra, anbefaler å skru av den leppa til vinteren, ødela 3 stk. på min gamle E34, på sommeren! Slapp av, vinteren ble planlagt lenge før leppa kom på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå