Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

når du bytta motor fra m20 til m50 så ble det satt in speedometeret fra delebilen inn i din, med digital km viser/digital klokke. prøvde han seg fram/brukte han Haynes boka/eller fandt han koblingskjema på nett? ( Roy Gunnar) kalder du han.

å det gamle speedometeret dit er du int å selge det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedometeret satte eg inn sjøl, det e bare 3 koblinger på baksida som puttes i hullet i speedometeret. Det e kun digital KM stand på det eg satte inn, mens det andre var analogt. Eg tenker eg selger det gamle en gang, men ikkje før eg har fått tak i et nytt digitalt med pixler som virker, for da tar eg av cromeringene og carbon-looken av det analoge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm min spedo fra min gamle 520 91mod passer ikke i min (m20) 520 90 mod. eller kansje jeg ska sjekke en gang til:p :$

men har 2 biler med analog. så trenger vel et av det gamle spedoen som alt funker på så si i fra når du har fiksa pixlerfeila da å er klar for å selge det analoge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ett fra en 525 24v 91mod. med to trykk knapper, ingen pikselfeil, sprekk i glasset og glasset er løst, men det bytter man lett. noe du vil ha? skal bort uansett

Hørtes veldig interessant ut. Hva e KM stand på det? Men om det e to trykk knapper passer det vel ikkje på min?

Ripper, det var iallefall plug & play da eg bytta fra m20 analogt speedometer til m50 digitalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke hva som passer over jeg, men du har jo m50 motor nå. km stand var rett over 230k

skulle helst ha flytta den over til min, men chippen passer ikke på m5 intrumentet gitt, så nå står det 57000km på min hehe

Joda, men m50 motorn kom jo med flere speedometre? Eg tenker eg har det simpleste med kun 1 stk trykknapp, kun for trippteller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja då har høsten kommet te Karmøy, så eg fant ut at nå må eg teste ut diverse produkter eg har handla inn og gi bilen ein ny runde med polering og gosaker ør høsten og vinteren (les salt) kommer for fullt!

Fikk låne garasje og bukk på jobb, så eg sto godt og varmt mens eg jobba fra 19-24, noe som resulterte i vond arm men heldigvis go rygg dagen etterpå. hehe Takk for løftebukker. :D

Har forresten også skifta grillen fra crome til svart.

Slenger inn bildene eg, ikkje alle like gode med et lite compactkamera, men prøvde å få frem effekten i lakken. ;)

Produktene eg brukte var:'

-Meguiars NXT Shampoo

-Turtle svamp

-Meguiars Clay og den sprayen som følger med. (husker ikkje navnet i farten. ) Eg sverger til clayen! Råeste produktet ever!!!!

-Autoglym poleringa med den svarte etiketten. (teflonhjernen slår til i kveld da eg ikkje husker navnet på noe tydeligvis) :oops:

-Autoglym Gloss (med den gull etiketten)

-Felgene ble vaska med masse vann, svamp, turtle Nanotech felgvask

-Lister, pakninger og dekk ble friska opp med Meguiars Glossy ettellerannetegikkjehuskernavnetpåifarta... :oops:

Bilen blei tørka med Meguiars og Autoglym microfibre kluter og poleringa og forseglinga ble påført med Meguiars pads, for deretter å bli fjerna med Autoglym microfibre klut igjen. ;)

Før poleringa, men legg merke til den nye svarte grillen. ;)

SDC10721.jpg

Etter polering, men dårlig bilde

SDC10759.jpg

SDC10761.jpg

SDC10764.jpg

SDC10767.jpg

SDC10769.jpg

SDC10770.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...