Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

hmmm, blei vist te at eg beholde den litt te. Eg takka nei til budet i dag.

He he Astri, den bilen kommer du aldri til å selge og flink jente du er har du nok denne ganske mange år til :-). Sannsynligvis i framtiden kjøper du deg bil nr 2 så denne blir kose bilen på treff etc... . Mvh Spåmannen ;-):-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hmmm, blei vist te at eg beholde den litt te. Eg takka nei til budet i dag.

He he Astri, den bilen kommer du aldri til å selge og flink jente du er har du nok denne ganske mange år til :-). Sannsynligvis i framtiden kjøper du deg bil nr 2 så denne blir kose bilen på treff etc... . Mvh Spåmannen ;-):-).

Hehe, nei klarte ikkje selge den. E nok blitt for knytta te an. :? Har jo fått gjennomført så masse av mine planer med den... Er jo egentlig ganske fornøyd med den, både trygghetsfølelsen for prinsessa min og meg, og eksteriørmessig...

Har forresten fått på seg vintrskoa nå. Har vært frost et par morgener, så da vil ikkj eg være den så blir stående fast med trynet i en annen bil pga latskap og utsettelser. Best å være på den trygge sia når en kjører med verdifull last. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det er faktisk ingen problem å kjøre med det. Er jo bare til å tenke seg litt extra om før en kjører over fartsdumper o.l. Den blei litt høgere nå med vinterdekka, men tenker at når snøen kommer så bytter eg fanger... Har en extra frontfanger liggende fra delebilen (desverre i rød men skittau)

Tusen takk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg endelig fått skifta de to store traversforingene bak på bilen, og i samme slengen ble stabstagledda ("brillene") skifta, da det ble anbefalt å gjøre samtidig. Og det va enda godt, for alle foringene eg fikk skifta var bare mold! Da traversforingen på høyre side skulle av, så datt innmaten ut, hehe... *blush* Fikk også fiksa diverse smådill, som å koble til økometeret *savn*, retta vindusviskeren slik at den ikkje skrapte på ruta mer og en kjapp diagnose på bilen. Diagnosen var eg veldig spent på resultatet på siden det e "ny" motor, og reultatet der var at lambda'n begynner å bli slitt, men den fungerer ennå da. ;)

Bilen var som en drøm å kjøre hjem, og eg storkoste meg på veien langs fjellsida der. ;)

Tusen takk for hjelpa Ivar, hadde slitt litt med de foringene om ikkje du hadde hatt rette verktøyet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...