Glenno Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Deilig få på sommerskoene. Fint med kant på E34, så passer fint med de felgene Astri. Vurderer selv eibach 20/35 fjærer og rondell 58 men får se hva jeg prioriter. Bilgalskap er det ingen behandling for kun narkomane og gamblere, he he
Astri Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Takker. åja, dei bilane kler kant perfekt! Eg vet om noen fine rondell til salgs, 6000 sku han ha for de.
Glenno Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Inkl nye dekk? (koster ca 12000kr på gsbilder under kampanjen for helt nye felger/dekk rondel 58 fram til 20juni).
Astri Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 du fikk pm av meg. Setter pris på flere kommentarer av folka. Både ris og ros.
Thunegutt Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Ja då va sommarfelgane på og. Va så heldige å fekk tak i noen Brock B1. Har drømt om dessa felgane i alle år! hihiDimensjonen e om eg ikkje tar heilt feil 8.5" framme og 10" bak, 17" felgar. (rett på meg om eg tar feil thunegutt) Dekkå e då 215/45.17 framme og 255/40-17 bak. Men framdekka va det kje møkje igjen av, så det håpe eg eg får tak i imårå. Litt dårlige bilder, men det eg har foreløbig. Underveis. Og der va dei på! Gooo kant framme. (men mer bak hihi ) Syns bilen kledde dei felgane og sto i stil med crome listene. Og du DjFeed: Eg har kje påstått at eg e rånar. Va vel for noen år siden, men har måtte legge vekk den livsstilen da eg fekk gubbe og unge. (og angrer ikkje!) nice wheels flinke du e å mekka da forressten
Astri Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Takker. E kjempe fornøyd eg. Men var det 8.5 fremme elle 8? Dete det kun du så vet Thunegutt.
SondreLM Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Pen bil, og pene felger Men hvite blinklys hele veien rundt er et must, spør du meg !
Astri Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Takker. ja, det skal nok komme ein gang. Men en ting av gangen vet du. Hehe. Ønsker meg jo mørke DE lykter fremme da...
Vmaxx Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Bra du tok til vettet:P hehe sorte DE er det råeste på mørk E34 spør du meg, men bør nesten fjerne krommen fra grillnyrene og, da blir den BAD:D virkelig flotte felger, det kledde bilen!
Astri Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Takker for det. Cromen rundt nyrene blir der den e. Har bestemt meg for å beholde cromen rundt vinduene og. Synes alle har shadowline nå, så det begynner å bli "sjeldent" med crome.
Astri Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Ja i dag har eg vært effektiv og vaska bilen min GRUNDIG! (men ikkje så fanatisk grundig som Tommy med GT'n da, men nesten? ) Det va det kjempeværet her i dag, så då ga eg gobilen ein vask. Tenkte eg skulle undersøke kossen det såg ut bakom skiltet, så eg tok av den svarte plata og sjekka. va kje det fineste synet eg hadde sett. Va et par roser med rust og masse skit! Og mens eg hadde den av så bestemte eg meg for å prøve på den røde skiltplata eg hadde avstemning om. Tenker eg kommer til å kjøre med den en stund, iallefall fram te eg får bestemt meg om eg like den eller ikkje. hehe. Surrehue! men sånn blei det iallefall. Tenker eg ska ta flere bilder av bilen i mårå.
Astri Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Noen som har noen tips te kossen eg kan få kattene te å slutte å gå på bilen min? Det slår kje feil! Kvar gang eg har vaska an, så våkne eg opp te kattespor på panseret neste dag! Komentarer som kvitt deg med katten osv trengs ikkje.
Astri Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Om natta? Gidde kje sitte vakt heile natta! Av og til skulle eg ønske eg alarmen min va überfølsom! Hehe, då hadde puseklatten min fått seg ein støkk!
///Mysild Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 haha, men nei, på dagen, når du ser den lusker rundt eller skaff deg hund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå