Gå til innhold

Uheldig i kveld. Trenger ny E36 Coupe i jula!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en direktetreff mot autovernet, og en 100 meters sklitur oppå autovernet, er ikke min gode gamle E36 320 Coupe helt lik seg lenger.. Jeg har hatt denne bilen siden høsten 2004, og den skulle egentlig vare til neste sommer, for da skulle en E39 kjøpes inn, men så lenge varte den ikke. Så jeg trenger en bil nå! Noe stresshandel av en E39 til 300 000,- blir ikke aktuelt, så som en midlertidig løsning frem til sommeren, kunne jeg gjerne tenkt meg å hatt igjen en E36 Coupe. Så dersom du har en slik en til salgs, ta kontakt.

Det er noen "minstekrav" til bilen, og disse må være oppfylt dersom det skal være vits i å ringe.

-E36 Coupe (Gjerne M-Tech, men ikke noe krav)

-"Rustfri" Det skal *ikke* være hull, og helst ikke mye overflaterust heller.

-Bulkfri

-Helt og fint interiør, men her har jeg i verste fall deler fra vraket.

-Km. stand ikke over 250 000

-Pris ikke over 90 000,-

-Farge, svart, blå eller grå.

Den eneste aktuelle jeg fant på nettet var denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11158967&sid=xz7abcbeLS5858348 Prisen var noe høy, men må man ha bil, så må man..

Kontakt meg på tlf. 911 71 398. Dette er seriøst - dersom bilen er slik jeg ønsker, og vi blir enige om pris, så kommer jeg og kjøper den i juleuka.

På forhånd takk!

Mvh. Bjørn Sveigdalen

Skrevet
Etter en direktetreff mot autovernet, og en 100 meters sklitur oppå autovernet, er ikke min gode gamle E36 320 Coupe helt lik seg lenger.. Jeg har hatt denne bilen siden høsten 2004, og den skulle egentlig vare til neste sommer, for da skulle en E39 kjøpes inn, men så lenge varte den ikke. Så jeg trenger en bil nå! Noe stresshandel av en E39 til 300 000,- blir ikke aktuelt, så som en midlertidig løsning frem til sommeren, kunne jeg gjerne tenkt meg å hatt igjen en E36 Coupe. Så dersom du har en slik en til salgs, ta kontakt.

Det er noen "minstekrav" til bilen, og disse må være oppfylt dersom det skal være vits i å ringe.

-E36 Coupe (Gjerne M-Tech, men ikke noe krav)

-"Rustfri" Det skal *ikke* være hull, og helst ikke mye overflaterust heller.

-Bulkfri

-Helt og fint interiør, men her har jeg i verste fall deler fra vraket.

-Km. stand ikke over 250 000

-Pris ikke over 90 000,-

-Farge, svart, blå eller grå.

Den eneste aktuelle jeg fant på nettet var denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11158967&sid=xz7abcbeLS5858348 Prisen var noe høy, men må man ha bil, så må man..

Kontakt meg på tlf. 911 71 398. Dette er seriøst - dersom bilen er slik jeg ønsker, og vi blir enige om pris, så kommer jeg og kjøper den i juleuka.

På forhånd takk!

Mvh. Bjørn Sveigdalen

Åssen har du tenkt og betale bilen da? cash el lån. Hvis du har cash er det lettere og prute. Den på finn sier du at du kan gi 80 cash for, thats it. Kan ikke bli værre enn at de sier nei, og sier di ja er jo problemet løst :)

Skrevet

Penger til bil finnes allerede på konto, så det er ikke noe problem.

Coupeen på Finn er veeldig aktuell, så Tønsberg Autosenter får uansett en telefon i morgen tidlig. Men 80 er kanskje å tro på julenissen..? Vi får se. :-)

Skrevet
Penger til bil finnes allerede på konto, så det er ikke noe problem.

Coupeen på Finn er veeldig aktuell, så Tønsberg Autosenter får uansett en telefon i morgen tidlig. Men 80 er kanskje å tro på julenissen..? Vi får se. :-)

Så lenge du har pengene er det jo lov og prøve på 80 da, det hadde jeg gjort uten tvil. Du har jo ikkeno og tape på det, snarere penger og spare på det :)

Skrevet

Ikke noe greit når en bil tar kvelden slik som du beskriver. Får vi noen bilder av bilen din?

Står forresten i den annonsen du linker til at det er sportsseter i bilen. I det ene bildet man så vidt ser setet virker det ikke som man kan justere den ytterste delen der, altså ikke sportssete. Noe å prute på :wink:

Hvor mye regner dere egentlig med at man skal kunne prute på annonser som ligger på nett?

Skrevet

Bilen blir plukket opp igjen fra grøfta i løpet i formiddagen i dag, så bilder kommer kanskje utpå dagen.

Bilen på Finn var forøvrig ikke til salgs mer, så det var et skudd i blinde..

Skrevet

Har en 318is Blå coupe! Med M optik. svart taktrekk sportsinntriør! har vært på eu! fikset det meste, må fikse brekk.

har byttet 2 framskjermer de burde lakkes + grill og front!.

den har rullet 170\180 tkm.

send pm vis du er intr! skal få grei pris ;)

Skrevet

Takker for tips, kontakt gjøres over PM dersom jeg ikke finner noe kjapt i nærmiljøet.

Jeg har ikke kasko, så det ble ikke forsikringssak. Ikke så dyre bilen. Regnet med å selge den uten M-felgene for 50-60, men aner ikke hva forsikringa ville gitt igjen for den. Så jeg vet ikke om det ville lønt seg å tatt den på forsikringa uansett.

Det ble forøvrig fall på glattisen i dag, med påfølgende doktotur og gipsing av hånd, så alt var liksom bare lekkert i dag.. :evil:

"Ingenting å le av men kan ikke la være.."

Skrevet

kjedli med ødlagt bil:(

håper at du ikke skadet autovernet for mye? da broderen krasjet min bil kom rep av autovernet på 36000,- med de følger at det ble bonustap, så akkuratt da hadde det vert greit med kasko

Skrevet

Uffda, det var leit å høre.. :(

Hvor ødelagt ble bilen din?

Du får ta deg en tur å vise fram nybilen etterhvert, så får du se alle mine fortapte prosjekter samtidig.. hehe :)

Hilsen Knut Anders.

Skrevet

Jo, det gikk med en del vern og stolper. Først traff jeg vernet rett på, så var det ikke spor etter bilen en 10-12 meter, så landet den oppå autovernet og klemte flatt en 15-20 meter hvor den hadde sklidd oppå. Fikk rent hakeslipp i dag da jeg så dette.. :shock: For noen krefter som er ute og går selv om farten ikke er stor.

Det eneste bildet jeg fikk tatt i dag, da bilen ble reddet. Første treffpunkt er like bak fremste røde stolpe. Så landet den oppå autovernet lenger bak, og tippet utfor og ble liggende i skråningen nedenfor redningsbilene.

if2s2mt98023shvv0qzw.jpg

Skal fikse et bilde av bilen i morgen når det blir lyst igjen.

Skrevet

Takker for tilbudet på E39, men en 530 (som jeg vil ha) er en litt for dyr bil til at jeg vil stresse med noen handel. Og nå har jeg funnet en E36 som jeg skal i veien og titte på i morgen.

Bilder av bilen, for de som ville se det:

5nrjtvto5g95ctttjsyy.jpg

Torpedert kanal der autovernet traff

imy2djmvj9nf35ulr2so.jpg

Men motoren går som en klokke fortsatt

l0jfr3a1zftquqysxw8b.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...