AlXz Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Se nederste inlegg for oppdadering.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=678157#678157 Liten oppdadering... Hørt litt med andre folk.., og det ser ut til at oljepumpene sjeldent går istykker... Er nok mest trolig "sila" i bunn som er tett eller noe sånt. Siden det nye filteret er helt tørt etter å ha hatt på ny olje og starte, så har jeg fått tips om å helle olje ned der filteret sitter, litte grann så det kommer olje ned til pumpa, for så å starte opp å se om det blir trykk og holder seg... Hørte at pumpa ikke alltid får tak i olja dersom den ikke ligger helt ved pumpa.., og at dette kanskje vel dra det igang igjen.. Noen som har noen meninger / tips her..? Har nok ikke å teste før til helga.., så tar gjerne imot flere tips først Smile ------------------------------------------------------------- Ønsker å kjøpe oljepumpe til 316 E36. Også mulig jeg trenger styreenheten til oljepumpe... Litt mer info: Modell:BMW 316I Type:WBACA11 Motor:1G-4E-1 Årsmodell: 1993 M40B16
AlXz Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 BUMP!! Ingen som har noe av dette?? Problemet er at oljefilteret er helt tørt..., byttet olje, men ikke en dråpe å se i filteret Da er det vel pumpa eller styreenheten det er noe galt med??? Takker for alle svar
AlXz Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 BUMP!!! Ingen som har pumpe til salgs??? Evt. komplett/dele motor??? (Kan 318/320 oljepumpe brukes????)
AlXz Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 Mulig jeg har! skal se i kvæld Nice
AlXz Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 Mulig jeg har! skal se i kvæld Fått sjekka eller?Jeg har en bra 94 mod 316 motor liggendeSelger du oljepumpe & styreenhet alene, eller kun hele motoren..?Evt. pris for det du selger..?? God jul!!
M3 Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Hei ,det kom en pjokk og kjøpte hele motoren nå, så da har jeg dsv ikke noe pumpe og enhet. Fortsatt god jul
haavard Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Jeg har en M43B16. Gått 117000 KM. Står fortsatt i bil, befinner seg i Trondheim.
AlXz Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 Hei. Om jeg skal kjøpe hel motor så blir det nok 320 el 325... Er ellers kun intrisert i oljepumpe..., hvis ikke motoren er veldig billig da Lurer på om det kanskje er tett slanger her som gjør at olja ikke kommer opp til filteret..., noen som vet hvor disse slangene går ...??
bmwgutt321 Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 jeg har en olje pumpe men litt usikker på om den passer får den motoren jeg har liggende er en m42
AlXz Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Liten oppdadering... Hørt litt med andre folk.., og det ser ut til at oljepumpene sjeldent går istykker... Er nok mest trolig "sila" i bunn som er tett eller noe sånt. Siden det nye filteret er helt tørt etter å ha hatt på ny olje og starte, så har jeg fått tips om å helle olje ned der filteret sitter, litte grann så det kommer olje ned til pumpa, for så å starte opp å se om det blir trykk og holder seg... Hørte at pumpa ikke alltid får tak i olja dersom den ikke ligger helt ved pumpa.., og at dette kanskje vel dra det igang igjen.. Noen som har noen meninger / tips her..? Har nok ikke å teste før til helga.., så tar gjerne imot flere tips først
Mexos Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Jeg har en E36 316 delemotor liggende. Er din for 700kr.
Superbeetle Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Er ikke brukt oljepumpe litt slik som brukt registerkjede? Men ja, hva med noe form for motorrens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå