Gå til innhold

Fikse lakkskade med sprayboks?

torhovl
 Share

Anbefalte innlegg

No har eg konstatert at det nok er kvite lakkrestar frå ein annan bil det er snakk om. Skrapte litt med negla, og sjølv om det sit veldig godt, klarte eg å få bort bittelitt og såg at det var svart bakom. Så det er bra.

Tenkte så eg skulle prøve med lakkrensar fyrst, men ser i instruksjonane at "do not apply to plastic." Det same gjeld polishen min. Er det nokon som har gode forslag til rubbing/polering på plast?

Har prøvd med white spirit, men det fungerte ikkje. Prøver gjerne å pusse om det er det som må til, men det hadde vore greit om det var nok å rubbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg konstatert at det nok er kvite lakkrestar frå ein annan bil det er snakk om. Skrapte litt med negla, og sjølv om det sit veldig godt, klarte eg å få bort bittelitt og såg at det var svart bakom. Så det er bra.

Tenkte så eg skulle prøve med lakkrensar fyrst, men ser i instruksjonane at "do not apply to plastic." Det same gjeld polishen min. Er det nokon som har gode forslag til rubbing/polering på plast?

Har prøvd med white spirit, men det fungerte ikkje. Prøver gjerne å pusse om det er det som må til, men det hadde vore greit om det var nok å rubbe.

Du legger jo ikke rubbing på plastik så lenge det et lakk over så det går nok fint. Du kan jo sikkert teste på et usynlig området først for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, då har eg prøvd med lakkrens. Det fungerte faktisk ganske bra, etter ein del gnukking. Det kan hende eg kan få bort endå litt meir, men det ser ut som at mesteparten som er igjen no er reelle lakkskadar. Då spørst det om eg ikkje må skaffe meg det spraysettet og forsøke det.

h0yzco9jh0xuzevu1pb9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den listen du har der er ikke lakkert, så den får du bare jobbe som F med. Varmpoler den.

Det som er igjen under vil jeg tro du klarer med litt mer iherdig polering av grov type.

Rubbe pent og gå videre i steg til polering er vel nøkkelemnet ved slike skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...