bjørn e21 Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Hei! skal ha barnesete på passasjer siden foran, er den noen form for utkobling av airbag.. kan ikke se i instruksjons bok eller i bil pga kona har bilen langtvekkistan. + å få henne til å lese en instruksjonsbok på tysk er heller vanskelig... noen som kan hjelpe?
Andreas1 Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Det er ikke noen form for verken bryter eller nøkkelfunksjon for å deaktivere airbagen så du må levere inn bilen hos BMW og fysisk demontere/koble den fra.
Haug530D Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Må nok levere den inn til Bmw ja, men tror bare de trenger å kode den om sånn at den ikke løser seg ut, men kan ikke ungen sitte baki da? eller har du Sidebags også?
bjørn e21 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 nei skal ha med 3 unger under 3 år + 2 voksne så....
The_transporter Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 for å koble ut airbagen på den siden.. så kobler du ifra batteriet.. så tar du å skrur av nedre del av dashbordet.. og så kommer du til airbaggen derifra.. skal være en oransj kontakt du kobler ifra.. men jeg tar ikke noe ansvar for om det er annerledes på din bil en min 97 mod e39 , og airbagen løser ut allikevel.. :s kjøp deg en haynes bok
Bjørner Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Gammel post men sjekker likevell ? Fant du noe mer elegant måte å deaktivere airbag enn å koble fra kontakt ? Jeg har airbag i dørene også, vil helst ikke åpne dørpanelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå