Mexos Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Sitter og vurderer hvordan jeg skal lakkere speila på min E36. Skal jeg lakkere hele speilhuset ellet bare den biten foran som jeg ser noen har originalt? Er litt usikker. Dersom noen har hatt bilde av begge alternativene har det blitt satt pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 lakerte de som orginal jeg.. syns det så best ut. men blir m3 speil på meg nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 hei... har ikke bilde av det... men hadde lakkert deksel på min før, og en kamerat hadde hele... det så MEGET spesielt ut syntes jeg... og han var ikke helt fornøyd selv heller... vet ikke om det hjalp, men det var jo et innspill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg hellakkerte speilene mine, og fant da ut etter jeg hadde skrudd de på bilen, at det såg helt jævlig ut endte med at jeg pusset ned driten igjen og bare lakkerte den plastik kåpen på speilet og resten plastik-svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Da står jeg igjen med 2 alternativ. Lakkere som originalt, eller lakkere hele speilet bortsett fra trekantfestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Jeg ville bare lakket selve dekslet, ser litt jalla ut med hele de få gangene jeg har sett det. Og hvertfall om det blir kornete spraybokslakk at på til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Kun speildekselet tror jeg blir det peneste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Kun speildekselet tror jeg blir det peneste.. Støtter dette forslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Kun speildekselet tror jeg blir det peneste.. Støtter dette forslaget. jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Kun speildekselet tror jeg blir det peneste.. Støtter dette forslaget. jeg også... hiver meg på her. men m3 speil med lakk koster ikke mer enn 2400 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Kun speildekselet tror jeg blir det peneste.. Støtter dette forslaget. jeg også... hiver meg på her. men m3 speil med lakk koster ikke mer enn 2400 da støtter opp om den oppstøttinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 kjøp deg m3 speil får kopi speil til 500,- + lakk! blir billig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Får bare jallaspeil til den prisen da. Skal man ha M3 speil bør man ha elektriske og oppvarmet. Lakker dekselet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Får bare jallaspeil til den prisen da. Skal man ha M3 speil bør man ha elektriske og oppvarmet.Lakker dekselet du det kommer jo ann på hva man trenger. jeg har orginale m3 speil med ell\ varme. men vet at det er ikke noe jeg trenger! kopi speil ser greie ut de! så lenge du ikke har en m3 , ser jeg ikke problemet med å bruke kopi varer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Får bare jallaspeil til den prisen da. Skal man ha M3 speil bør man ha elektriske og oppvarmet.Lakker dekselet du det kommer jo ann på hva man trenger. jeg har orginale m3 speil med ell\ varme. men vet at det er ikke noe jeg trenger! kopi speil ser greie ut de! så lenge du ikke har en m3 , ser jeg ikke problemet med å bruke kopi varer! Er helt enig med deg DIRTYDICKY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå