Bimmerhansen Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 heisann når jeg lokker døra på min e36 coupe så hesier ikke vinduet seg opp sånn automatisk. Men hvis jeg dytter hardt inn midt på døra da går den opp.. why? fungerer forøvrig akkurat slik det skal når jeg tar opp døra- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 må være noe galt med en av de følerene/bryterene som sier i fra om at det skal gå ned.... bare å ha døra oppe og lukke den igjen med fingerene, så ser du hvor problemet er... enten trykke på bryteren i dørkarmen, eller vri på den greia der låsen skal inn i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 hvis du skjønner hehe... btw glemte å skrive opp også den første setninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Sitter en liten mikrobryter i det feste som sitter på bilen. Det blir slitt med årenes løp og må/bør byttes. Tror hele feste må byttes, men jeg foret opp med litt teip på cab'n jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Kjøp deg nye endebrytere som jeg tror det heter. Koster deg 250 kr stykk hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Noen som vet varenr på disse microbryterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 hvor sitter denne berømte bryteren? ved dørstopperen liksom eller ved selve låsemekanismen. eller sitter den oppe i håndtaket? takk for hjelpen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Sitter i dørkarmen, sammen med låsebolten(eller hva man kaller det) Er en veldig liten knott som du kan dytte inn med fingrene.( ca 5mm bred) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 takk for hjelpen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
just_me Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Fått fiksa det? har samme problem på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå