Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har et sett M E46/E6X replica felger solgt av GS jeg vurderer å selge. 18-toms med 235/40-18 Dunlop SP 9000. Felgene er 100% strøkne. To dekk er svært bra, to litt kantslitte men holder en sesong til.

Usikker på hvor mye det er verdt men åpen for bud.

Sjekk denne tråden for bilder:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=56925&highlight=

Heisann... nei tror ikke det er akutuelt da jeg har slike på vinteren selv...:)

2qjg5h51ydqxafnbwbol.jpg

Skrevet

Har en kamerat som har to sett ubrukte TSW Sakata felger liggende, et sett på 19" og et på 20". Disse har FET kant (mer enn 10 cm)! Ligger ubrukte i eske, har et par små kosmetiske feil, men disse ser man ikke før man legger seg ned på kne og studerer felgene. Sjekk www.felgimport.no for bilde og info.

Disse har som sagt ikke rullet en meter. Selges uten dekk.

Skrevet
Har en kamerat som har to sett ubrukte TSW Sakata felger liggende, et sett på 19" og et på 20". Disse har FET kant (mer enn 10 cm)! Ligger ubrukte i eske, har et par små kosmetiske feil, men disse ser man ikke før man legger seg ned på kne og studerer felgene. Sjekk www.felgimport.no for bilde og info.

Disse har som sagt ikke rullet en meter. Selges uten dekk.

Joda ser ok ut de men vet ikke om de er verdt den prisen som han evt skal ha?? de kostet jo rimelig mye på felgimport da... felgen var ikke så sjukt kul at jeg hadde betalt den prisen.

Skrevet

Dyre felger ja, men det blir selvfølgelig en rimeligere pris enn de står oppført med der. :) Siden de har noen små kosmetiske feil, så reduseres naturligvis prisen. Men hvis de virker interessante så er det lov til å komme med et bud på de. :wink:

Skrevet
Tror felgene er 8,5 og 9,5 jeg, er ikke helt sikker på det.

Har kjørt 275 - 30 - 19" bak og 235 - 35 - 19" foran.

Men har gått ned til 265 bak nå for å få det godkjent.

Så breit ja..... subbet det med 275 el?

Subber ikke i det hele tatt, med full bil.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har disse liggende... lurere på å gå ned til 18 selv serru!

9 og 10 x 19" med 245/35-19" og 275/30-19" (nesten nye dekk, minimal slitasje)

Kom med et bud dersom du er interessert

0tpa7hl35f6nd5su63z0.jpg

zssk5g1awvcau94d6fln.jpg

obokxemsfo3nl3sftrsf.jpg

Skrevet

neida, de er fine å kjøre med... mener det sitter Federal hjul på felgene, skal innom i garasjen senere i dag å sjekke. går med planer om alpina front og felger til bilen min serru, vil vekk med alt av rieger plastikk og få på noe med litt mer kvalitet... og da har jeg valgt Alpina

Skrevet
neida, de er fine å kjøre med... mener det sitter Federal hjul på felgene, skal innom i garasjen senere i dag å sjekke. går med planer om alpina front og felger til bilen min serru, vil vekk med alt av rieger plastikk og få på noe med litt mer kvalitet... og da har jeg valgt Alpina

Har fått et rimelig bra tilbud på de andre felgene med dekk så dine må i så fall være mektig billige :) Alpina ja??... dyyyyrt... :wink:

Skrevet

Vel, blir ikke skambillige i allefall. Det er orginale ASC felger...

Frykter egentlig at Alpina felgene kommer til å koste meg dyrt, men tror det kommer til å bli verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...