Marius2002 Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 BMW X5 ULM (Ultimate Listening Machine) som Alpine kalte denne bilen er en lydbil, som Alpine brukte til "show-off"bil i 2005. Synes den var litt småstilig så jeg legger ut bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Så programmet om byggingen av bilen på Discovery, imponerende arbeid, men den er penere orginal spørr du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Så programmet om byggingen av bilen på Discovery, imponerende arbeid, men den er penere orginal spørr du meg Akkurat der er jeg enig med deg, men den er litt spesiell og stilig på sin måte. Men den er penere original synes jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Rått... Den var sinnsykt feit. Hvertfall anlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Dette er jo en bil som utelukkende er bygget for å få oppmerksomhet mens den står helt i ro på en utstilling eller messe. Med det som forutsetning er det jo et imponerende stykke arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Dette er jo en bil som utelukkende er bygget for å få oppmerksomhet mens den står helt i ro på en utstilling eller messe. Med det som forutsetning er det jo et imponerende stykke arbeid. Akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå