Galskap Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Da begynner det å bli lys i tunnelen! 318 motoren er ute! og Topp vil bli planet på mandag! så blir sammenskruing mandagskveld og evt. oppstart tirsdag om alt går etter planen
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Hva med en motorromvask n¨mens du har motoren ute?
Galskap Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Da er motor satt sammen og den skal ned i bil imorgen, bilder og film kommer så snart alt er på plass:) Slenger opp noen bilde fra da turbo først ble satt på, (august)
Mexos Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Rått Synd du krasha bilen, for den var veldig fin før uhellet
Galskap Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 vises ikke nå at den var krasja, har 2 delebiler stående og ta deler av, så den er nå igjen fiksa og lakkert oranjs:) hehe..
Galskap Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Etter mange herrens timer med skruing idag fikk jeg sammen alt, med god hjelp av 2 venner. Mye knot og styr, og klokken 11 ikveld starta, gikk ganske ureint og stygt, men tror det skyldes av att den ble fora med 10 liter olje! vidre info kommer imorge, her er en rekke bilder i mellomtiden En øvrig takk til Tess for slanger og div. M-tech for sveising av bunnpanne
Mexos Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Flere som skrur i mørket ser jeg Har du rulla bilen? Den var så ru, samt farge overalt Blir gromt det der Var mye godsaker nedi motorrommet ditt Hvilken girkasse bruker du på motoren?
Galskap Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 hehe. ja:P lakkerte med sprøye ja! men fikk farangen i det jeg begynte og lakkere, og var så i elendig form etter lakkeringa at jeg droppa klarlakken. skal uansett lakkeres opp ordentlig til våren, kassa skal være en forsterka 2.5 liter kasse.... GETRAG, kommer ikke på ossn getrag i farta men.. er ikke den samme som jeg hadde på 318 motorn iallefall
mrbatnes Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 bra prosjekt! men de sveisene på ladderørene dine såg ikke helt bra ut hehe.. morro bil dette når du får den ferdig
Galskap Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 ble jo ferdig for litt siden. men plukket av turbo og montert original eksos. da jeg har planer om og godkjenne bilen med 325 motor iløpet av sommeren, og skal få den mest mulig strøken eksteriør osv. så turboplanene for denne bilen er lagt på hylla. blir vel heller og skaffe ett annet e36 karosseri og bygge banebil ut av snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå