Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Lurte nett på ka impress(ET) eg må ha på felgene til biln når eg skal gå for 19tommere og 225/245, med tanke på at eg har senket biln 35/10mm. Noken som har peiling på dette? vil ungå og valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 oi! Oppdaga en ting nå. Du må jo få deg chrome grill!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Da har eg faktisk ikkje tenkt på. Hadde sikkert blitt bra det Har forresten fått på Az schnitzer front leppa no;) blei bra. Har desverre ikkje tatt noken bilder endå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Da har eg faktisk ikkje tenkt på. Hadde sikkert blitt bra det Har forresten fått på Az schnitzer front leppa no;) blei bra. Har desverre ikkje tatt noken bilder endå. Ja, er jo std. på de 6 cyl. modellene... koster nesten ingenting, og gjør seg veldig godt Å! Tøft! må slenge ut noen bilder snart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Da har eg faktisk ikkje tenkt på. Hadde sikkert blitt bra det Har forresten fått på Az schnitzer front leppa no;) blei bra. Har desverre ikkje tatt noken bilder endå. Ja, er jo std. på de 6 cyl. modellene... koster nesten ingenting, og gjør seg veldig godt Å! Tøft! må slenge ut noen bilder snart da Oja. Ja, får sjå ka det blir til. Må nesten prioritere felger nå, siden våren er rett rundt svingen Skal sjå om eg får slengt ut noken bilder i nermaste framtid, må berre ta noken skapelige først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Nydelig bil! Jo, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Nydelig coupe du har fått deg:) Blir spennende å se hva slags felger du ender opp meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Nydelig coupe du har fått deg:) Blir spennende å se hva slags felger du ender opp meg. Jo, takk for det Er endå ganske usikker på felgvalget ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Sånn, der var felger bestilt Breyton Spirit 19": 235/35, 255/30. Satser på at eg har felgene i løpet av 2 veker Kan ta 265 også, impresset er 42 på bakfelgene, men lurer på om det vil ta ani då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Jaja, William.. FEITE felga du har kjøpt deg !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå