Gå til innhold

Bmw E28 M528i vurderes solgt

Tåmpen
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge min E28 M528i

Bilen ble resturert 100% i fjor sommer. Bilen er sprek god,behageli og grei å kjøre,feiler ingenting, bilen er i dagligdags drift

Bilen er et orginalt 28-karosseri, og et samleobjekt for di som har kjennskap til dette karosseriet.

nye sommerdekk på 17" AC Schnitzer felger 225/45/17

4x el.vindu. el.takluke. sportskasse. dvs 1gir ned. 212000km på tellern.

pm for pris og bilder.

men vurderes bare solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trykker på, "Skriv innlegg"

Så vil du se under ruten du skriver i, der kan du trykke på "browse" for å velge bildet fra pc`en du vil legge ut, og når du er ferdig trykker du på "Start Uploading"

Deretter kopierer du den linken hvor det står LINK rundt, limer det inn i innlegget ditt, og vips: du har lagt ut et bilde. :)

Exp:

u9i1iqp5bre7hlw71roz.jpg

Eller du kan registere deg på photobucket, der kan du blandt annet lage deg ditt eget album så du slipper å laste opp flere ganger hvis du skal bruke bildet en annen gang og ikke vil bla gjennom alle innleggene dine for å finne ut hvor du har bildet liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var infoen jeg fikk pga at jeg og min bror var intrisert i å skaffe oss en ban bil så vi tenkte litt på denne!

;ehe:)

Bilen ble restaurert i fjor sommer av han jeg kjøpte den av, en kar på 34år som hadde kjøpt den av en gammel fyr som hadde hatt bilen siden den var ny. da var det tatt det lille av rust som var på bilen ifølge gamle eier, har bilder av oppusinga på bilen, kan sende det på mail også.

Freme rundt tårna hadde han lagt inn forsterkning så det ikke skulle ruste, er litt overflate rust enest ved kanter av fremskjermer. ellers er kanaler, gulv osv rustfritt. og tectylert.

nye sommerdekk på 17" AC Schnitzer felger 225/45/17. og bbs vinterfelger.

er noe trekk på førerstolen nå men på bildene jeg har ser de ikke mye slitt ut. Bilen er ikke senka da denne er holdt og blir holdt original med meg iaff.

bilen var eu-ok 04.04.07 og skal på ny pkk innen 28.02.09. og det er skilter på bilen, da jeg bruker den så si hver dag:) lakken er matt ja, noe som er et minus med bilen. men vil ikke selge den noe billigere uanz, da det nesten ikke finnes flere originale M-biler av E28 her til lands lenger:( så er nesten litt i tvil på å selge denne også men pga økonomien så må jeg nesten:( går skole ennå! ellers er det hengerfeste på bilen. eneste 528i du får godkjent med hengerfeste:) ellers er bilen original:) veldig god og kjøre siden den ikke er senka:)

har fått bud på 40k av en kompis som jeg gikk i samme klasse på plate og sveis. så mulig bilen går til han. pga han angra på at han ikke kjøpte en E28 M535i som jeg hadde:) angrer iaff på at jeg solgte den! om ikke står jeg åpen for bud:) og den har rullet bare 212000km. kan ta noen bilder av motorrommet en dag jeg får tid:) råeste bmw du kan få tak i synes nå jeg:)

pen bil på bilder men i mine øyne verdiløs da det er lagt inn forsterkninger er lagt inn over rust område i motorom og at lakken er "matt" den har heller ikke skjermbreddere(vet ikke om dette er standard på m-teck utgavene) fikk forøvrig fram at det var en 82 modell på gs bildeler! en smule skeptisk ja!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...