StianA Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 sinnsykt fin bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 kjøpte du de M6 felgene hos dekkspesialisten? Pappeskene bak stemmer med hva de har bilde av..Hvordan er kvaliteten på felgene? Bra finish? Det stemmer. Valgte replika som vinterfelg, mulig det blir 20" til sommeren. LItt kjedelig med 19" org. M6 hjul når man ikke engang ser hvor fortauskantene er pga snø Finish var topp! Nydelige hjul til en billig penge, men ang holdbarhet og kvalitet er det nok litt tidlig for meg å uttale meg om, da jeg fikk de mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Som dere ser er ett digitalcamera HØYT på ønskelisten. Selv om d er med mobilcamera, måtte jeg legge de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Utrolig pen bil Du får gruble godt på hvilke felger du skal kjøpe til sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Utrolig pen bil Du får gruble godt på hvilke felger du skal kjøpe til sommeren da SUKK!! IKKE lett å bestemme seg her nei. Blir senkesett også ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 SUKK!! IKKE lett å bestemme seg her nei. Blir senkesett også ser jeg Har du gjort noen med tåkelusa, eller er det bare bildet som gjør at det ser slik ut? Når det gjelder senkesett, så er det bare å kjøpe KW coilovers først som sist Hehe, ser hvor balleknalle har funnet hvite e92'er med sykt rå felger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 SUKK!! IKKE lett å bestemme seg her nei. Blir senkesett også ser jeg Har du gjort noen med tåkelusa, eller er det bare bildet som gjør at det ser slik ut? Når det gjelder senkesett, så er det bare å kjøpe KW coilovers først som sist Hehe, ser hvor balleknalle har funnet hvite e92'er med sykt rå felger ja Nei, det er nok bare mitt mobilkamera som lurer oss litt her. Senkesett,- KW Coilovers - hva er d?? (ny på dette jeg tydelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Coilovers eller justerbart senkesett på norsk er den beste (og dyreste) måte å senke bilen. Disse har alltid justerbar høyde og ofte også demping. Her er link til KW (ett tysk merke) sine sider. Deres coilovers finnes i 3 varianter (ofte forkortet KW V1, KW V2 og KW V3). Jeg har selv variant 2, KW V2 på min e90 og er storfornøyd. http://www.kwsuspensions.de/uk/30_Produ ... /index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Coilovers eller justerbart senkesett på norsk er den beste (og dyreste) måte å senke bilen. Disse har alltid justerbar høyde og ofte også demping.Her er link til KW (ett tysk merke) sine sider. Deres coilovers finnes i 3 varianter (ofte forkortet KW V1, KW V2 og KW V3). Jeg har selv variant 2, KW V2 på min e90 og er storfornøyd. http://www.kwsuspensions.de/uk/30_Produ ... /index.php Takk for info. Får se hva jeg gjør etterhvert. VIL HA SOMMER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Nye bilder med vinterdekkene,- tatt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Det er jo et tøft vinter setup, men hvordan er det å kjøre med 19" v-merka vinterdekk på glatta? Kan tenke meg at det funker bra på bar veg iallfall. Ser meget bra ut med spacere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Undersøkte på e90post.com angående pærene til tåkelya, og the er H11 pærer til e92 med m-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg