Gå til innhold

Tikking i 318i? noe å bry seg om eller bare å kjøpe?

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Så tilsammen med det jeg har hørt fra folket, så anbefaler dere ikke å kjøpe 318i?

Har jo mest lyst på 320i, men den koster en del mer =/ billigste 320i'n som ikke ser ut som et pukkverk koster rundt 40-45k så sant ingen andre vet om noen??

40k da kan du jaggu få kjøpt min og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og 93mod+ 318 er også noe dyrere ja...

Et greit tips kan være å kjøpe 6er med en gang, så slipper du å angre :wink: Hehe...Men en må jo vurdere pris i forhold til hvor lenge en har planer om å ha bilen også da...30000 for en bil du kanskje har i 3-4 år, er ikke så galt egentlig :P

Bilen blir rimelig fort varm btw :P

Hehe, ja det jeg har lyst til :wink: Men, er et stand lommeboka sier stopp også :cry: Skal ha meg 320i, men trenger det forsåvidt ikke ennå, da dette blir min andre bil, og en 318i kontra golf 1,4 L så er det vel en del forskjell? eneste grunnen til at jeg skal selge golfen er at jeg har lyst til å prøve Bmw og bakhjulstrekk, samt at jeg savner litt ekstra power

aah, godt å høre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tilsammen med det jeg har hørt fra folket, så anbefaler dere ikke å kjøpe 318i?

Har jo mest lyst på 320i, men den koster en del mer =/ billigste 320i'n som ikke ser ut som et pukkverk koster rundt 40-45k så sant ingen andre vet om noen??

40k da kan du jaggu få kjøpt min og ;)

Hehe, ja meiner du det? :wink: er interessert jeg.. må evt se på den før jeg legger 40 lapper på bordet liksom.. :) er ikke sikkert den er verdt så mye heller.. hehe

Men si ifra hvis du skal selge da, så er jeg interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hat 316i 94 model sedan i 4år å den har godt 337.000km sånn ca å den har fått en del tikking på høyere turtal,men jeg kjørte den ganske hardt på di åra så jeg er meget fornøyd..så hvis du skal ha bmw til en grei pris å billig forsikring gå for en 318i 94 model eller nyerer.skal du ha en sprekere så gå for 318is eller hopp opp på 323-325 men disse koster noe mere også blir det dyrere forsikring/bensin bruk.sjekk bilen nøye å ikke stress med å kjøpe :wink: lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hat 316i 94 model sedan i 4år å den har godt 337.000km sånn ca å den har fått en del tikking på høyere turtal,men jeg kjørte den ganske hardt på di åra så jeg er meget fornøyd..så hvis du skal ha bmw til en grei pris å billig forsikring gå for en 318i 94 model eller nyerer.skal du ha en sprekere så gå for 318is eller hopp opp på 323-325 men disse koster noe mere også blir det dyrere forsikring/bensin bruk.sjekk bilen nøye å ikke stress med å kjøpe :wink: lykke til

Jøss, det hørtes da bra ut :wink: hakke noe å klage på da nei.. :)

Hmm, skal se på en 318 is, 95 modell på lørdag, så håper den er noe.. :-k

har egentlig ikke spesielt hastverk, men vil liksom ha ny bil nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det hørtes da bra ut :wink: hakke noe å klage på da nei.. :)

Får bilen for 30 000,- hvis jeg vil ha den sånn btw.. har litt lyst siden jeg syns jeg får mye for pengene, men detta med motoren stopper meg litt =/

Jeg kommer nok ikke til å ha bilen mer enn 1 år uansett, så om jeg må ut med 3-4000,- iløpet av den tid, så går nok det bra, men er det større penger vi snakker om blir det andre boller..

har egentlig ikke spesielt hastverk, men vil liksom ha ny bil nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde styrt unna den m40`n gitt. Du finner jo 94 318i-> til 30-40lapper jo.

Ikke like strøkene såvidt jeg kan finne.. Mulig du får en skrothaug men ^^

eller hvis du har en link til noen, så bare å legge ved :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...