Jesse Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Ønsker følgene til min 1994 mod 540 stasjonsvogn; - kjørecomp ( den største) - demper til bagasjeluken - høyre side( ikke bare glasset men hele luken) etter og ha blitt rygget på, trenger jeg følgene deler, helst i blå: - framskjerm høyre side - er også int i venstre side om fargen stemmer! - framfanger, har den 540 leppen under, kan jeg da ha fra alle e34? - hvit blinklys høyre side oppdaterer når jeg har fått tak i, og kommer på annet jeg trenger Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Hallo ja. Har stor kjørecomputer, kom med et bud på PM. Har også blinklys foran høyre side, mulig det er en sprekk i innfestingen. Det vet jeg om en stund (som pumpa). Trenger du mer har jeg det meste, bortsett fra karosserideler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 pm besvart GSS: når det gjelder kjørecomp har jeg allerede fått noen tilbud som er lattelige lave, så og gi deg et bud mindre enn det er bare flaut! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 pm besvart GSS: når det gjelder kjørecomp har jeg allerede fått noen tilbud som er lattelige lave, så og gi deg et bud mindre enn det er bare flaut! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 opp, trenger fremdeles deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Tror jeg har 1.stk ny til touring hvis det er det du har og muligens den kvite blinken også. Nei glem det så ikke hvor gammel tråden var før nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå