Gå til innhold

Varmeapparat blåser kaldt i midten. E34

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min gamle 520i 92 modell kunne jeg velge å ha på varme i midten der. Den var uten klima. Så hvordan forklarerer dere det? At det tok bare 4 år for de å finne det ut? :)

Og nei, er ikke en sen 92. Midt på.

Skrevet

Lurer på hva som er teorien bak og ha kaldluft i midten jeg.. Om det er så at det er tilfelle at det ikke var det i starten. Kjører selv E30 og har varme i alle kanaler og syntes det er bra. Noen som vet? Er det egentlig noe fordel og ha kaldt i midten? BMW må jo ha hatt en teroi bak dette hvis de gjorde det slik det blir påstått.

Skrevet

min er 92 mod. Kan blåse både kaldt og varmt. har sånnt hjul på midten med varmt og kaldt. Hadde en 91 mod 520. Den blåste åsså varmt og kaldt mener jeg på. Husker ikke helt, så skal ikke være altfor påstålig. Men tror justering av sonene åsså hadde innvirkning her. Hva skal man vel med sonene om man ikke kan velge kaldt eller varmt??

Skrevet
Lurer på hva som er teorien bak og ha kaldluft i midten jeg.. Om det er så at det er tilfelle at det ikke var det i starten. Kjører selv E30 og har varme i alle kanaler og syntes det er bra. Noen som vet? Er det egentlig noe fordel og ha kaldt i midten? BMW må jo ha hatt en teroi bak dette hvis de gjorde det slik det blir påstått.

Må vel være til bruk om sommeren det da...

Skrevet

Må vel være til bruk om sommeren det da...

Ikke at jeg har skjekket dette med E34, men trodde nå det ble sagt her at når du hadde på blås på midten (varme) så kom det kun varme i sidene ved rutene og kaldt i midten) Forstår da fortsatt ikke grunnen til dette..

Edit; på sommeren er et vell ikke noe problem, da får du jo kaldt i det du vil ha. Varme bruker man vell som regel kun på vinteren og det er da jeg tenkte på teorien bak dette. Hehe, men regner med at ingen vet dette, måtte bare spørre:P

Skrevet
Det er no ikkje akkurat noko dårligt varmeapparat i e34!

Når man ikke kan få varm luft ut av dysene i dørene og midtkonsollen, vil jeg kalle det dårlig.

Når man har fått varme i bilen, funker det bra. Men jeg får ikke noe luft å stille mot rattet for å få behagelig temperatur der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...