Anderslien Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 På min gamle 520i 92 modell kunne jeg velge å ha på varme i midten der. Den var uten klima. Så hvordan forklarerer dere det? At det tok bare 4 år for de å finne det ut? Og nei, er ikke en sen 92. Midt på.
Fliid Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Lurer på hva som er teorien bak og ha kaldluft i midten jeg.. Om det er så at det er tilfelle at det ikke var det i starten. Kjører selv E30 og har varme i alle kanaler og syntes det er bra. Noen som vet? Er det egentlig noe fordel og ha kaldt i midten? BMW må jo ha hatt en teroi bak dette hvis de gjorde det slik det blir påstått.
Kai-P. Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Det ble nå ihvertfall standard på ett eller annet tidspunkt, muligens 1992..
just_me Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Min 92" blåser kaldt, og det er utrolig plagsomt... Varmt i midten var ekstrautstyr tenker jeg
Magge Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 min er 92 mod. Kan blåse både kaldt og varmt. har sånnt hjul på midten med varmt og kaldt. Hadde en 91 mod 520. Den blåste åsså varmt og kaldt mener jeg på. Husker ikke helt, så skal ikke være altfor påstålig. Men tror justering av sonene åsså hadde innvirkning her. Hva skal man vel med sonene om man ikke kan velge kaldt eller varmt??
Kjell Z3 Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Lurer på hva som er teorien bak og ha kaldluft i midten jeg.. Om det er så at det er tilfelle at det ikke var det i starten. Kjører selv E30 og har varme i alle kanaler og syntes det er bra. Noen som vet? Er det egentlig noe fordel og ha kaldt i midten? BMW må jo ha hatt en teroi bak dette hvis de gjorde det slik det blir påstått. Må vel være til bruk om sommeren det da...
Makaveli Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 kan prøve og sette bryteren på kl 6, da kommer det varm luft hos meg i midten...
Fliid Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Lurer på hva som er teorien bak og ha kaldluft i midten jeg.. Om det er så at det er tilfelle at det ikke var det i starten. Kjører selv E30 og har varme i alle kanaler og syntes det er bra. Noen som vet? Er det egentlig noe fordel og ha kaldt i midten? BMW må jo ha hatt en teroi bak dette hvis de gjorde det slik det blir påstått. Må vel være til bruk om sommeren det da... Ikke at jeg har skjekket dette med E34, men trodde nå det ble sagt her at når du hadde på blås på midten (varme) så kom det kun varme i sidene ved rutene og kaldt i midten) Forstår da fortsatt ikke grunnen til dette.. Edit; på sommeren er et vell ikke noe problem, da får du jo kaldt i det du vil ha. Varme bruker man vell som regel kun på vinteren og det er da jeg tenkte på teorien bak dette. Hehe, men regner med at ingen vet dette, måtte bare spørre:P
vestol9 Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Dette skjønnte jeg ikke noen ting av:P Får jeg rett og slett ikke varmluft ut av "slusene", utenom de mot beina og frontvinduet??
Yngvejos Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 Typisk meg å kjøpe vinterbil uten ordentlig varmeapparat.
todleif Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Det er no ikkje akkurat noko dårligt varmeapparat i e34!
øystein andre Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 kanalene i midten går vel rett ut tror jeg i allefall der du ikke har justering på varm å kald
Yngvejos Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 Det er no ikkje akkurat noko dårligt varmeapparat i e34! Når man ikke kan få varm luft ut av dysene i dørene og midtkonsollen, vil jeg kalle det dårlig. Når man har fått varme i bilen, funker det bra. Men jeg får ikke noe luft å stille mot rattet for å få behagelig temperatur der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå