Rogern Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 God Jul alle bimmerfans! har selfølgelig vakt 50 mil hjemmefra helt til 3 juledag,men når jeg kommer hjem da ligger d komplett nytt bremserørsett og power flex til hele understellet på m3'n under juletreet som jeg skal kose meg med sammen med en bayer i garasjen. Larsinnj du har med å stille opp
babjorn Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 God jul til alle sammen, husk, at det er ikke en selvfølge for alle at dette er en høytid med famile,venner,varme,god mat og julegaver..husk at mange sitter alene, har foreldre som drikker, ikke har råd til julegaver osv..Husk hvor mange i verden som aldri har opplevd noe av di gode tingene mange av oss tar som en selvfølge på julaften! hygge med familien, god ribbe / pinnekjøtt, litt vin/øl og åpning av pakker. bruk et sekund på julaften til å tenke litt på di og tenk på hvor heldig du selv er som har det godt,varmt og er mett og gaveklar! God jul fra Harstad til alle her på bimmers! Godt sakt ja,husk denne når julen ringer inn Good jul alle sammen husk at det er tanken som teller
tek Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Sitter her med vin i glasset, og det lukter herligt i hele kåken nå.. -Pinnekjøtt er straks klart! god jul folkens
Inline six Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Ja da er julevasken endelig færdig så nå lukter det grønnsåpe hær. Får vaske gullet i morgen God jul fålks
mknard Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 1 dag til Julaften God Jul til alle sammen
Kobar Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 god jul til dere alle sammen og godt nyttår
StrexX Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 vil benytte anledningen til å ønske alle en riktig god jul og et godt nyttår! måtte 2008 bli et godt bmw år med lite bmwulykker og mye shina biler på veien:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå