Riefarn Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 takker for tips... skal sjekke det ut i nærmere fremtid og gi tilbakemelding! god sjans for at det er hjernen ettersom det kom stram lukt og litt røyk i bilen og den ikke tenner ordentlig ja... brodarn har akkurat samme bil, så får se litt! Hvor sitter hjernen i denne bilen? kaldt ja... kaldt å skru i 10-15 kalde
Riefarn Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Update noen som er enige med at det er stor sjans for at det er fordelerlokk og rotor som er gåen? Bilen begynte å kødde på høyt turtall før den ikke ville starte etter jeg stoppet den. Prøvd med startgass osv uten at det har funket, testet en annen hjerne uten noe resultat. Fikk såvidt start etter langlang tid, men over 3000rpm bare skøyt og smallt den. Fordelerlokk ser ut som det er veldig, veldig slitt, altså de kontaktpunktene inne i lokket. Nytt lokk og rotor ankommer i morgen, men ville bare høre om det er noen som tror dette kan hjelpe? Det ville isåfall "made my friday" ettersom jeg isåfall ikke har mulighet til å komme meg på jobb mandag om dette ikke funker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå