OlePetterNilsen Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Hvordan demontere jeg vinduene forran og bak på e46 sedan. tenkte ta de helt ut når jeg skal tone de blir vell litt bedre.. noen som vet hvordan slik jeg ikke ødelegger noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 bumper denne.. Noen som vet?? Skal til med det samme nå.. Selv har jeg demontert dørpanel, airbag, lyddemping og løsnet ruten.. men sliter med å få selve ruten ut.. Hadde satt stor pris på hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Lenge siden jeg har gjort dette, men mener du må ut med alle listene på bunn av karmen.... og sitter ikke vindu bare klemt godt nedi festene sine? Sorry var ikke mye hjelp, helt sikkert andre som vet mye bedre her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Lenge siden jeg har gjort dette, men mener du må ut med alle listene på bunn av karmen.... og sitter ikke vindu bare klemt godt nedi festene sine? Sorry var ikke mye hjelp, helt sikkert andre som vet mye bedre her:) takk har tatt av listen under vinduet, men sitter fortsatt fast på sidene og i toppen.. Vinduet sitter skrudd nedi festet btw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46dud Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 er ikke rutene limt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Du må også ut med resten av listene til vinduet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 er ikke rutene limt? ikke i dørene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Du må også ut med resten av listene til vinduet.. ja, men akkurat dette jeg hadde satt stor pris på om noen kunne utdype litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ikke gjort det på E46, bare E34... da tok jeg bare en skrutrekker og vippet ut listene mener jeg... men det er så lenge siden så jeg kan jo ta feil, og somsagt ikke E46... Kanskje du finner noe på noen tegninger hos GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 takk Noen som har gjordt dette på e46?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 virkelig ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 buuuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå