spz Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Hey dudes and dudettes, Har clears på min E46 318iT om dagen og selv om det er tøft undrer jeg fælt på hvordan det hadde sett ut med sotede isteden! Slik ser den ut i dag: Planen er i første rekke å kjøpe nye lykter med xenon og AE, sorte innvendig som de jeg har. Kanskje bare fise på med et par sota blinkere i samme slengen, muligens kjøpe nye baklykter med LED og sota blinkere også? Noen som har bilder av en lignende bil med slikt oppsett, eventuellt har sett noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 har ingen bilder men jeg tror sota blinkere hadde fått fronten din til å se mer helhetlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Den typen her gir et helhetlig inntrykk av frontlyktene: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/8001.jpg Har sånne på min sølvgrå sedan, og det ser veldig bra ut Du får kjøpt dem hos bl.a. Gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 Ja det var det jeg også tenkte, selv om jeg liker måten de sorte lyktene er litt "sammentrøkt" av blinkerne nå. Mulig det også funker med kun soting på blinkerne foran, men clear på resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 Vegard: Bilder please!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 Lekt med tanken på sort outline på nyrene i grillen også... Var på e46fanatics og tenkte besvare mitt eget spørsmål litt med noen bilder: Noe lignende (dog de så ut som de var litt mere "clear" i kantene): Fra siden: En annen lignende: Ser også fett ut med sotede som jeg først foreslo også syntes jeg: Sotet, fra siden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Tror jeg hadde gått for sotete! clear lykter ser så uoriginalt ut og jeg tror det er en mote som kommer til å forsvinne etterhvert. Slik som neonlys Tøfft når det kom, men så etterhvert harry ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 Ja jeg må si jeg falt mere for sotede etter jeg browsa hele e46fanatics sitt bilde galleri Det syke er jo at man kan få et sett fra USA på eBay hundrelappen , mens fra GS betaler over seks ganger så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Helt klart sotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Sota så ganske bra ut! Da jeg kjøpte de jeg har, var jeg ikke innom tanken på sota en gang.. Men ser jo nå at jeg kanskje burde tenkt litt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå