morteym Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Hæh.. hvor kommer alle grenlands folka fra bare popper opp jo hehe.. søt e30 med grom motor! har ikke sett den faktisk.. enda så lenge du har hatt den. Hvor i porsgrunn holder du till da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hæh.. hvor kommer alle grenlands folka fra bare popper opp jo hehe.. søt e30 med grom motor! har ikke sett den faktisk.. enda så lenge du har hatt den. Hvor i porsgrunn holder du till da? Hei. Jeg bor på Stridsklev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 hææ? du og? hehehe.. i alle dager, verden er ikke stor. Bodd her lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 hææ? du og? hehehe.. i alle dager, verden er ikke stor. Bodd her lenge? Verden er ikke stor. Har bodd her i fem år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Jøssenam.. da er du ikke mye ute å kjører med bimmern da eller? kan jeg spørre hvor på stridsklev? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Vakker E30 som ikke trenger noe mer styling. Liker den enkle og cleane stilen sammens med motorvalget! Utrolig fin lyd i den! Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Velkommen RÅ e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 Jøssenam.. da er du ikke mye ute å kjører med bimmern da eller? kan jeg spørre hvor på stridsklev? Er ikke så mye jeg bruker den egentlig. Den blir stort sett brukt når det er banekjøring. Jeg bor rett ved barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Haha jøss.. bor rett oppe ved vanntårnet jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Velkommen Kan ikke si annet enn at bilen din er nøyaktig slik jeg liker det! Tøft anonymt tyskerstuk med stor motor gjemt under panseret. Ulv i fåreklær = Sleeper! Når får vi se bilder av ulven? Gjerne også film om du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå