spz Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Hei igjen Fikk opp litt gult oljelys så jeg skulle sjekke oljenivået i går. Til min forundring hadde peilepinnen kun en markering midt på istedefor de to merkene for min/maks som manualen viser. Har noen vært borti dette? Kan jo ikke bare være ett merke for optimal, da er det jo fare for å overfylle? Hvor i Oslo kan jeg evt. kjøre innom og kjøpe en ny en? Takker og (jule) bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Sikker på den ikkje har eit lite hakk ved min og eit hakk ved max, samme som E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2007 Jepp, derfor jeg spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Skulle nesten tro at Bmw har fått nulltoleranse på avvik, også på oljenivå nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Jepp, derfor jeg spør Jaja...men så er det jo berre å fylle til det øverste hakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2007 Jeg kom frem til noe i stad da jeg sjekket oljen igjen; den har nok hatt to hakk opprinnelig og er så knukket av ved nederste haket! Ergo, bunnen av pinnen er minimum, og det eneste hakket er maks! Håper bare ikke den biten knakk av nedi der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå