Stalin Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Hey, far fått av Toppen min idag pga topp-pakningen er gåen men lurer på om noen her i Bergen har verktøy til og skjekke om toppen er skjeiv??? må egentlig ha bilen klar til Julaften då eg må kjøre ut på Austevoll for og feire jul er det noen i Bergens Område som kan redde julaften ?
eriklepe Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 å få det til julaften tror jeg du trygt kan glemme, med mindre du får noen private til å gjøre det! Alternativet bli f eks sylinderservice v auto23. de er hyggelige og har ok priser. tror du må ringe auto23 ser ikke ut som der er eget tlf nr... http://www.gulesider.no/go/s/main_res04 ... .auto23.no
eriklepe Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 planing av topp 600 pluss bamsemoms: http://www.auto23.no/sylinderverksted.asp
Stalin Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 har funnet noen som kan plane toppen, men blir ikkje før etter jul.. så eg må skaffe en annen transportbil til juleaften men når eg først er inne på planing av toppen tenkte eg og plane litt ekstra Noen som vet kor mye som kan planes og kor mye hk ekstra man får av det? er en M30B28 det er snakk om er den tynne topp pakningen eg har liggende når eg skal montere
Superbeetle Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Du kan vel til en viss grad kontrollere toppen selv, med en rettholdt/linjal... Men kommer litt an på hvorfor du bytter pakning, er det pga varmgang er den nok skjev, men f.eks ved oljelekkasje så er det større sjanser for at det går bra..
Hawkon88 Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 bergen slipeservice- eller hva de heter. ligger på laksevåg. til venstre v ubåtbunkeren. kjører først ned mot fk. han sliper for 300 i magnetbord..
Yngve Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Hei, Jostein skjerve i åsane tar sånne jobber på kort varsel! Men så kort vet eg ikke. I alle fall tlf 90181875...
Stalin Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 Men kommer litt an på hvorfor du bytter pakning, er det pga varmgang er den nok skjev, men f.eks ved oljelekkasje så er det større sjanser for at det går bra.. Er nok pga begge deler kommer vann i sylinderne når den har stått en stund så den går bare på 5sylindre :/ går veldig lett varm ( spesielt når eg kjører i bakker så stiger tempratur målern uvanlig mye ) og det er vann i oljen men får mest sansynlig planet den i romjulen
BreitBau Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Vet ikke hva grensa på din motor er. Men på M50 motorene er det 0,3 mm.. Etter 0,3 mm planing skal 2,05mm pakning benyttes istedet for 1,75mm originalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå