Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står ingenting om km stand, men jeg syns ikke den så så ille ut. Men det er et stort pluss om den er godkjent med 328 motoren. Litt skeptisk til at annonsen er i kun store bokstaver, men det er jo ikke bilen sin feil ;)

Skrevet
er det ikke mer enn 193hk fra 2.8litern? er jo nesten samme som 2.5litern til e36 :?

det er mere dreiemoment i 2,8 literen! min brors 328ia med 325 innsug gikk iallefall mye bedre enn en 325 med manuellgir!(spesielt i hastigheter over 200kmt) :lol:

Skrevet
er det ikke mer enn 193hk fra 2.8litern? er jo nesten samme som 2.5litern til e36 :?

det er mere dreiemoment i 2,8 literen! min brors 328ia med 325 innsug gikk iallefall mye bedre enn en 325 med manuellgir!(spesielt i hastigheter over 200kmt) :lol:

Så er det vel en kjent sak at 328 motoren har plombert insug og at med 325 insug leverer den fort opp mot ca 210hk med effektanlegg og et bra luftfilter ;)

328 motoren er også i aluminium kontra 325 motoren så den er også mye lettere. Kombinert med mer dreiemoment vil nok den ene hestekreften virke mye sprekere i virkeligheten enn man skulle tru ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...