Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir det coilovers på denne?

Finnes ikke, kun 60/60 med dempere.

da må du kappe;) 60/60 blir ikke så lavt på e21 med 4er..

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg er absolutt en av av de som elsker tyskerstuk.. men det der ser for tamt ut. Kanskje det blir seende mye mye bedre ut med senk men. Hvor mye fyller dette i hjulhuset egentlig?

Skrevet
Jeg er absolutt en av av de som elsker tyskerstuk.. men det der ser for tamt ut. Kanskje det blir seende mye mye bedre ut med senk men. Hvor mye fyller dette i hjulhuset egentlig?

Vet ikke hvor mange ganger jeg må skrive dette her MEN JEG VENTER PÅ SENK, jeg skal vel ikke kjøre slik som nå.

Skrevet

Vet ikke hvor mange ganger jeg må skrive dette her MEN JEG VENTER PÅ SENK, jeg skal vel ikke kjøre slik som nå.

Er fult klar over at du skal ha senk. Ordla meg kanskje litt dumt. Det jeg mente var hvor mye ut til kanten av hjulbuen det vil fylle. Altså.. at det kanskje blir for smalt. Men jeg skal vente til du har fått den nedpå jeg før jeg kommenterer noe mer! Felgene er jo blink :)

Skrevet

skikkelig lekker denne bilen! tror nok det blir bra når du får montert senken, håper den blir skikkelig tyskerstuk senk

Skrevet

Siden det er så mye klaging på høyden og for små dekk her så har jeg bestemt meg for å endre stilen for å løse begge disse problemene...

Her er løsningen... :lol:

Crusher_Radial.jpg

Skrevet

Likte denne tråden sjølv om eg ikkje liker dette karosseriet, litt humor og masse bra arbeid kompenserer for det ;)

Skrevet
Blir det coilovers på denne?

Finnes ikke, kun 60/60 med dempere.

Pris? Kunne du ordnet til meg óg? :)

Dette har jeg ikke i mitt sortiment, jeg må gi ca. 6000,- fra Spax.

Skrevet

zender turbo ja... Du har vel ike tilfeldigvis et senterdeksel til overs? Eller 4 komplette felger? Har slike til 02'en min.... Kongefete...! Skikkelig tidsriktig stuk...!

Skrevet
zender turbo ja... Du har vel ike tilfeldigvis et senterdeksel til overs? Eller 4 komplette felger? Har slike til 02'en min.... Kongefete...! Skikkelig tidsriktig stuk...!

Har solgt Zender Turboene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...