Magge Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Plages med at viskerene mine ikke tar bort alt vannet på ruta... Viskerbladene er bare ca 2måneder gammle. Jeg pleier å vaske over viskerbladene, men etter noen dager er det samme leksa igjen. Når bladene er rene funker viskerene som bare det. Så tror ikke det kan være viskermekanisken. Noen som har noen råd for å utbedre dette problemet? Er forresten ikke noe elendie jalla viskerblad fra biltema jeg har heller
Marius2002 Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Har akkurat samme problem. Kom fram til at det er ruta som er problemet med meg.
S.Hafsmo Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 har samme problemet, og ruta er ikke et år gammel en gang. men i mitt tilfelle kan det godt være gamle viskere, selv om de fungerer veldig bra om jeg vasker de.
Vegard Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Jeg bytta vindusviskerarm en gang på min bil av en annen grunn, men fant ut at den nye ga mye mer press mot ruta. Altså fjæra var mye strammere på den nye og da visket jo hele greia selvfølgelig mye bedre. Så det kan jo være verd å prøve å bytte selve armen om du blir skikkelig plaga
Magge Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 ja, spørs om jeg må gå til verks å skifte arma... Er jo livsfarli å kjøre rundt med. Ser jo ingen ting til tider. Spesielt denne tiden på året
Ballder Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Sjekk om gummien vender. Blir gummien liggende og skrape mot ruta uten og vende fra side til side, så blir det dårlig greier etterhvert.
Magge Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 ja, skjønner hva du mener. skal sjekke det. Men om den ikke hadde det ville vel viskeren gått i ett vibrerende mønster fordi den hadde fått såpass motstand? Tror den ville laget litt lyd åsså.
Ballder Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Ja, den lager som regel en ekkel skrapelyd da ja, men har opplevd flere ganger det motsatte også.
Magge Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 ser at på viskerarmen min på førersiden så er det en umbrao srue i tilleg til den som holder viskerarmen fast... Kan dette være en form for justeringsskrue??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå