Gå til innhold

Kjøpe lykter fra utlandet?

montesi
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille orginale oem-hella lykter fra utlandet. ca 650 $ + frakt og toll.. Noen som vet hva tollen er på sliktno?

Har lyst til å kjøpe xenon lykter til 920 $, men da må jeg vel ut med strømforsyning til disse, og i tillegg ha en duppeditt som kan forklare bilen at lyktene går på 4 volt og ikke 12. Dette kommer på ca 1200 $ + frakt og toll. :shock: Er ikke sikker på om dette er verdt det..

Trenger man en spesiell overgang for hella`s angel eyes oem-lykter hvis man har 96` mod e39, fremfor nyere modeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bestille orginale oem-hella lykter fra utlandet. ca 650 $ + frakt og toll.. Noen som vet hva tollen er på sliktno?

Har lyst til å kjøpe xenon lykter til 920 $, men da må jeg vel ut med strømforsyning til disse, og i tillegg ha en duppeditt som kan forklare bilen at lyktene går på 4 volt og ikke 12. Dette kommer på ca 1200 $ + frakt og toll. :shock: Er ikke sikker på om dette er verdt det..

Trenger man en spesiell overgang for hella`s angel eyes oem-lykter hvis man har 96` mod e39, fremfor nyere modeller?

Kjøp heller hos Koed, der koster Facelift Lyktene 3844,- med frakt + mva og toll= 5212,- levert hjem til deg.

Bestiller du i Dollar så kommer det på ca 4550,- uten frakt, jeg bestillte mine Xenon Facelift lykter fra Koed og betalte vel rundt en 12 000,. med Nivåregulering og alt jeg trengte for å få det godkjent.

da var overganger å sånn med, du trenger overgang i fra Blink og Angel eyes, dette gjelder Facelift både med å uten Xenon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men hva slags lykter er disse facelift lyktene. Er det hella, eller noe annet rart? Hva og hvor får man da tak i overganger for angel eyes og blink, om de ikke sender det med lyktene fra koed? Og hva koster de?

Koed Selger Hella Facelift lykter, altså orginalt, Jeg fikk med overganger til mine, men det var vel for at jeg bestillte komplett sett, mulig man får med til kun lyktene også, men er jo bare å sende en mail til Fredrik på Koed å høre det, han er Norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...