Mboy Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Heisann Da selger jeg bilen min. Strøken 320 Cupe 2.2L 170HK Damekjørt frem til den siste månden Bilen har gått 129000 Full historikk Steptronic kasse (eller hva det heter) Ny vannpumpe (metalll/ikke plast) Full service blir tatt før salg! Bilen er orginal men har kjøpt noen 19" som kan medfølge. Pris ca 215 000 Kan byttes i noe anna kult fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 bilder`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 bilder`? ...de kommer i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 bilder`? ...de kommer i morgen.. Som var i går. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 bilder`? ...de kommer i morgen.. Som var i går. ? jadajada... hehe. Er på jobb, men fant bilder av en som er 100% lik. Bilen min er strøken og de som er intrissert i og se nermere på den får komme og ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Bilder av den aktuelle bilen hadde vært å foretrekke. Både inn- og utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Hei Vurderer selv å selge min E46 318ci 2001 modell. Men for å vurdere bilen din trenger jeg mye mer info angående utstyr,lakk tilstand, servicehefte etc etc. bilder hadde nok gjort seg i en salgstråd Mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2007 Der er hvertfall et bilde jeg hadde på mobilen. Er ikke ved bilen om dagen så da er det vanskelig og ta bilder. Men de som vill ha mer info osv kan ringe 91650257 Er grått vanlig intriør (strøkent) Sånn skjermspiller kan følge med, men nå er det org cd spiller. Multi ratt crus kontroll airkondisjon og masse andre fine knapper Bilen er fin i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 opp/bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Tror ikke det er så lett å få noe veldig respons når det er så dårlig med bilder av bilen. Bilder sier en fantasillion mer enn ord kan gjøre i tilfeller som dette. Har man bilder kan man få både folk som er på jakt og folk som "bare kikker" interesserte, men når folk må spør og grave for små ting som bilder enkelt kan si er det lette å bare drite i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Glemte og fortelle at det er gratis omreg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg