Azeton Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Mauro: var det du som dro av med den cabben nede på Sørlandet? Du tenker på han som kjørte av med en 328 cab? og rett over noen veikanter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Husker bare at det var en estorilblå e46 cab som sto ute på et jorde der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Mauro: var det du som dro av med den cabben nede på Sørlandet?Oh, nei, det var ikke meg. Det var en bekjent av meg. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Hehe, nei bare lurte siden du hadde fått 8500 i bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Jeg var så heldig å få bytta ut mobilen (sony w800i=dritt-telefon) med en w910i så ble det pondusbok, ullsokker, klær, parfyme og cash veldig fornøyd med denne julen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Fikk mye forskjellig, men det beste var gavekort fra dama - heitmann-motorsport, kjøre Monster Truck + sitte på en WRX med pro kjører. DET kaller jeg julegave Jammen litt vett i topplokket på den dama! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Fikk mye forskjellig, men det beste var gavekort fra dama - heitmann-motorsport, kjøre Monster Truck + sitte på en WRX med pro kjører. DET kaller jeg julegave Jammen litt vett i topplokket på den dama! Rå julegave spør du meg! du vet at heitman kommer fra alta? å dessuten, rååå bil den WRXen din! en dag skal jeg ha sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Jeg fikk,fra dama og svigers,2 stykk gt/bøtte stoler,litt fjell-dollar,noen klær og litt småting som ingen egentlig har veldig brukt for,men som er fint å titte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Fikk mye forskjellig, men det beste var gavekort fra dama - heitmann-motorsport, kjøre Monster Truck + sitte på en WRX med pro kjører. DET kaller jeg julegave Jammen litt vett i topplokket på den dama! Rå julegave spør du meg! du vet at heitman kommer fra alta? å dessuten, rååå bil den WRXen din! en dag skal jeg ha sånn Takk takk Veldig morsom bil, spesielt idag da det snør! Har hørt rykter om at han er fra Alta ja, er et typisk Alta-navn. Gleder meg til kjøring der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 storfornøyd:D fikk et canon 400D kamera, verktøy, div gavekort, penger, sokker...+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Hehe, nei bare lurte siden du hadde fått 8500 i bot Er en tråd om det her på forumet, om du er nyskjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 O.T er det den stv imprezan som cruiser forbi slependen vær dag..? fikk ny mobil=) cash, delvis spons av ny motor i bimmern av muttern:D+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Fikk 6 mnd fri bompassering, et beist av en lyskaster i tilfelle jeg bestemmer meg for å fikle med bilen på kvelden/natta, penger, gavekort, ++ Godt fornøyd i år:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Tror ikke han FIKK den som i å få en gave Aha, eg "fikk" meg jo en "splitter ny" 2000 318iT i slutten av November Hehe, ble en "Ny" 1998 320I her ogå en uke før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 O.T er det den stv imprezan som cruiser forbi slependen vær dag..? Riktig... Holder til på Billingstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå