///MoePower Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Hva fikk egentlig folket/bilen til jul i år? Ja, jeg vet pakkene ikke er alt hva julen dreier seg om, men spør like vel. Selv satt jeg igjen med et sveiseapparat, litt verktøy, sukkerspinnmaskin, noe greier onkelungen min har laget, et par bilder av ham, noe klær, et par filmer, sko (fine å kjøre bil med!) en sånn IQ greie som jeg løste ganske fort, og ellers en del ting og tang her og der. Godt fornøyd jeg Blir rustsveising i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Av interresse for folket her kan jeg si at jeg fikk en Dension Gateway 300 Blir flott med iPod/USB (og phono jack) støtte til Business anlegget med ID3/fil info opp på displayet, sammen med mitt deilige MTech ratt med multifunksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 tja penger =P Billetter til Bruce springsteen i juli og en ganske fancy handsfri ting til å sette på solskjærmen og det vanlige greiene...=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Ble ganske fornøyd med dette Fikk det noen dager før julaften da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Mp3 spiller, pysj bukse(eh, tanta mi er gal), penger, gavekort, bok om standar trim biler, og sånt Er fornøyd jeg, spist masse god mat, vært sammen med familien og alt. alt i alt en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Fikk vel i alt 8 dvd filmer, guitar hero 3, litt kjøkkenutstyr til leiligheten, litt klær og en bok pluss nå annet småtteri. Fornøyd jeg også Får ikke no bilting under treet da damen nekter å gi meg ting til bilen for det forsvinner når jeg selger bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Ja, så var det altså et helt år igjen til neste gang. Julemas er over og denne julen har det blitt svidd av maange kroner. Jeg fikk min julepresang for noen uker siden, en splitter ny 2008 modell E61 520dAT. Ellers var det hyggelig å motta gummimatte til bagasjen og et julekort fra BMW/Stenshagen som julegave.. Slikt setter man virkelig pris på.. Av de litt mer normale gavene kan ny mobiltelefon, cruise m. suite, klær, verktøy etc. nevnes.. Det aller viktigste var selvfølgelig den gode maten og all hygge med familie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Først og fremst det viktigste, familien samlet med god mat og drikke:-)Middag presis kl 1700. Ellers stort sett det vanlige av gaver men må nevne den fine blomsten av Marianne (Muska) og Odd som kom litt overraskende Kjempe hyggelig. Noe m3 dukket ikke opp så skal prøve være snill gutt/mann i 2008 å se hva det kan gi;-) Forsatt god jul bimmers.no venner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ja, å ha familien samlet, spise god mat og ha det hyggelig sammen er jo det som topper denne årlige tradisjonen. Heller ingen M6 dukket opp hos meg, men det tror jeg nok fint jeg overlever.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 jeg fikk kamerastativ og en 70-300 makro linse:D noe klær, iq test(løste på 2 minXD) noe cash, og litt pjask, alt i alt veldig fornøyd:) kjøpte og en rieger infinity leppe til min e34 til megselv i natt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Jeg fikk penger og litt diverse, klær og drikke! Ting til Bilen kjøper jeg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Fikk denne til å ha alle gavene oppi Fikk litt DVD, litt parfyme, penger, klær og div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 ikke en damn dritt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Gikk mest i smågodt og kontanter på denne fronten. Like greit da jeg trykket inn fronten på jobbilen på glatta i natt. Fikk vel akkurat nok i gave til egenandelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Defa Warm up pakke til Cossien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå