Gå til innhold

Hva fikk folket til jul?

///MoePower
 Share

Anbefalte innlegg

Hva fikk egentlig folket/bilen til jul i år? :)

Ja, jeg vet pakkene ikke er alt hva julen dreier seg om, men spør like vel.

Selv satt jeg igjen med et sveiseapparat, litt verktøy, sukkerspinnmaskin, noe greier onkelungen min har laget, et par bilder av ham, noe klær, et par filmer, sko (fine å kjøre bil med!) en sånn IQ greie som jeg løste ganske fort, og ellers en del ting og tang her og der.

Godt fornøyd jeg :P

Blir rustsveising i vinter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk vel i alt 8 dvd filmer, guitar hero 3, litt kjøkkenutstyr til leiligheten, litt klær og en bok pluss nå annet småtteri. Fornøyd jeg også :) Får ikke no bilting under treet da damen nekter å gi meg ting til bilen for det forsvinner når jeg selger bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det altså et helt år igjen til neste gang. Julemas er over og denne julen har det blitt svidd av maange kroner. Jeg fikk min julepresang for noen uker siden, en splitter ny 2008 modell E61 520dAT. Ellers var det hyggelig å motta gummimatte til bagasjen og et julekort fra BMW/Stenshagen som julegave.. Slikt setter man virkelig pris på.. :D

Av de litt mer normale gavene kan ny mobiltelefon, cruise m. suite, klær, verktøy etc. nevnes.. Det aller viktigste var selvfølgelig den gode maten og all hygge med familie.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst det viktigste, familien samlet med god mat og drikke:-)Middag presis kl 1700.

Ellers stort sett det vanlige av gaver men må nevne den fine blomsten av Marianne (Muska) og Odd som kom litt overraskende :-) Kjempe hyggelig.

Noe m3 dukket ikke opp så skal prøve være snill gutt/mann i 2008 å se hva det kan gi;-)

Forsatt god jul bimmers.no venner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...