bmw520 Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Jeg sliter med å få basslyden inn i bilen jeg. Noen kjappe tips? du kan feks lese litt om d, er så mye tips ang dette til E34 at man bør kunne få svar med å søke litt nå syns jeg, og leser du denne tråden så ser du d her også
bmw520 Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Da legger jeg ut noen bilder av kabeldragningen slik jeg har gjort d her så har jeg ikke støy i d heletatt. her er d signalkabelen som kommer opp i venstre gjørne og oppover stangen Her kommer høytalerkabeln opp fra høyregjørne og den ene går da til venstre side
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 aiai, har du ribba hele interiøret eller? ble jo et bra resultat da. skal prøve å strekke en phono igjennom bilen, så kan man ihvertfall utelukke noen muligheter. men det blir dog ikke før uti april en gang, når jeg kommer hjem igjen.
bmw520 Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 aiai, har du ribba hele interiøret eller? ble jo et bra resultat da. skal prøve å strekke en phono igjennom bilen, så kan man ihvertfall utelukke noen muligheter. men det blir dog ikke før uti april en gang, når jeg kommer hjem igjen. huffja den ble ribba en del gitt håper jeg får igjen for d da april ja men da er d vel snart tempratur til å holde på ute litt da hehehehe
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 hehe, joda, satser på at jeg kommer rett til sommerdekk sesongen.
S.Hafsmo Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 vel, nå har jeg omsider tatt meg tiden til å forske litt på det. spiller må ha signal fra jord for å kunne spille film (skal egentlig gå til brekk) og denne har jeg koblet på samme jordingspunkt som spilleren. det var tydelighvis ikke lurt. så nå har jeg funnet nytt jordingspunkt og problemet ble borte. har forøvrig resten av jordingen fra forsterkerene igjennom kondensator og rett på batteriet. så satser på at det ble bra. takker for alle tips!
S.Hafsmo Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 vel, jeg må vel komme med en liten innrømmelse her. lyden ble ikke borte. den kom tilbake ved neste kjøretur. må ha vært for mye støy rundtomkring første gangen.. faen og altså. må jo være noe gærnt med spilleren eller noe.
bmw520 Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 vel, jeg må vel komme med en liten innrømmelse her. lyden ble ikke borte. den kom tilbake ved neste kjøretur. må ha vært for mye støy rundtomkring første gangen.. faen og altså.må jo være noe gærnt med spilleren eller noe. har du prøvd annen spiller da, ville gjort d jeg
Stonescream Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Å ha jording på batteriet er ikke å annbefale i følge det andre har sagt her inne. Jeg hadde det før og hadde en fryktelig hyling. Etter at jeg la signalkablene gjennom midtkonsollen og i midten av bilen + brukte et hull jeg fant hvor jekken vanligvis ligger som nytt jordingspunkt for forsterker har ikke jeg hatt mer hyling. Andre bruker festet til setebeltet som jordingspunkt.
bmw520 Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Å ha jording på batteriet er ikke å annbefale i følge det andre har sagt her inne. Jeg hadde det før og hadde en fryktelig hyling.Etter at jeg la signalkablene gjennom midtkonsollen og i midten av bilen + brukte et hull jeg fant hvor jekken vanligvis ligger som nytt jordingspunkt for forsterker har ikke jeg hatt mer hyling. Andre bruker festet til setebeltet som jordingspunkt. bruker jordingen til belte jeg, og d har jeg alltid gjort og null støy og når d gjelder oppe ved jekkfeste er ikke d å anbefale da dette er et sted som er punktet og ikke er en ordentlig jording i seg selv, fordi du har blitt kvitt støyen så betyr ikke d at du har en tilfredsstillende jording
S.Hafsmo Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 hadde jording i chassi før, overhodet ingen forskjell..
E28Fredrik Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 prøv å jorde phonokablene til spilleren.. har gjort det på 3-4 biler, og fått phonostøyen heelt bort!! bare ha 2 ledninger (4 om du bruker 2 utganger) stikk den ene enden nedi mellom jordinga på kabelen. og andre enden på skruen bak på spilleren.. har alltid funket for meg.. med pioneer spillere hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå